Inlägg från: Lindis41 |Visa alla inlägg
  • Lindis41

V.V.S.-tråden - Våga Vägra Skov! För dem med Ulcerös Colit, Crohns Tråd nummer 7

lällas

nu har jag läst och jag känner mig inte orolig det e bara en sak som måste göras helt enkelt, precis som att föda barn finns ingen återvändo

• Lindis41

hej ehj har varit utan internet ett par dar snacka om abstinens besvär.....

Dalkulla hoppas allt gick bra

Jag mår toppen

• Lindis41

hej hej nu har jag klarat mig utan medicin i ett par dagar sååå skönt skrev ju nnan att min läkare skickade remiss på gastroskopi el vad det heter fick  nu brev att det va endoskopi....fattar noll m det e väl bätte än gastroskopi???

Ngn som gjor endoskopi?????

• Lindis41

GRATTIS DALKULLA

kan ngn förklara endoskopi?

rebecca 93 hur var det tycker du??

• Lindis41

kellisen

gula ögonvitor får man väl om levern e påverkad????!!Tror jagiaf!!

• Lindis41

hej alla glada min mage fungerar bra igen kan äta i princip vad jag vill såååå skönt får se hur länge det varar

Ha en bra helg

• Lindis41

hej alla glada har bara skumma igenom det som stått....igår gjorde sambon hamburgare efter en stund kom bränningaren ine så starka m de va där tog en tabl o det gick över relativt snabbt!!!

Hur mår ni andra`???+

• Lindis41

Lällas
    här vankas det tacokeso lasagne mmm supergott

• Lindis41

grådis

jag är mamma ledig min dotter är 11mån börjar jobba 1aug....har haft två småanfall tagit min tabl o mått skapligt.....känner mig konstig i magen idag......

Svar på tråden V.V.S.-tråden - Våga Vägra Skov! För dem med Ulcerös Colit, Crohns Tråd nummer 7