V.V.S.-tråden - Våga Vägra Skov! För dem med Ulcerös Colit, Crohns Tråd nummer 7
lällas
nu har jag läst och jag känner mig inte orolig det e bara en sak som måste göras helt enkelt, precis som att föda barn finns ingen återvändo
lällas
nu har jag läst och jag känner mig inte orolig det e bara en sak som måste göras helt enkelt, precis som att föda barn finns ingen återvändo
hej ehj har varit utan internet ett par dar snacka om abstinens besvär.....
Dalkulla hoppas allt gick bra
Jag mår toppen
japp jag med.....
hej hej nu har jag klarat mig utan medicin i ett par dagar sååå skönt skrev ju nnan att min läkare skickade remiss på gastroskopi el vad det heter fick nu brev att det va endoskopi....fattar noll m det e väl bätte än gastroskopi???
Ngn som gjor endoskopi?????
GRATTIS DALKULLA
kan ngn förklara endoskopi?
rebecca 93 hur var det tycker du??
kellisen
gula ögonvitor får man väl om levern e påverkad????!!Tror jagiaf!!
hej alla glada min mage fungerar bra igen kan äta i princip vad jag vill såååå skönt får se hur länge det varar
Ha en bra helg
hej alla glada har bara skumma igenom det som stått....igår gjorde sambon hamburgare efter en stund kom bränningaren ine så starka m de va där tog en tabl o det gick över relativt snabbt!!!
Hur mår ni andra`???+
Lällas
här vankas det tacokeso lasagne mmm supergott
grådis
jag är mamma ledig min dotter är 11mån börjar jobba 1aug....har haft två småanfall tagit min tabl o mått skapligt.....känner mig konstig i magen idag......