Inlägg från: Lindis41 |Visa alla inlägg
  • Lindis41

V.V.S.-tråden - Våga Vägra Skov! För dem med Ulcerös Colit, Crohns Tråd nummer 7

mumlin

tack för ditt svar känner en enormt trötthet vet inte vart jag ska ta vägen av denna trötthet sover ca 8h per natt somnar tidigt på soffan framför tv el så fort jag lägger mig ner e det kört....e trött och svag i hela kroppen känns som om ibland när jag bär min dotter att jag ska tappa henne, för att jag är så svag...ska prata m min läkare imorg....

• Lindis41

läkaren ska ringa mig imorg får se vad han säger

• Lindis41

e helt gasig och uppblåst idag suck har sprungit en del på toan oxå suck..prata m läkaren idag igen känns som om jag e stammis...ska gå o ta lite nya prover och han skickade remiss t gastroskopi fasar.....

hur mår ni alla andra, toppen hoppas jag Ska ut i solen och äta lunch m alla andra mammor ska grilla korv jag får va utan   ha det bra i solen

kram

• Lindis41

disa79

fy sjutton för den svenska sjukvården.....

• Lindis41

lällas

jotack det e ok, m e såå trött hela tiden blir galen sambon gnäler på mig att jag inte ska äta fil hela tiden m vad ska jag då äta???!!suck, ska testa m grillat ikvää inte dte ultimata jag vet..

vad kul att du har en massa trevligeter för dig lällas

• Lindis41

so far so good m grillat m e lite gasig dock, får se hur magen mår imorg

Lällas festa på nu när du kan

• Lindis41

idag e magen faktiskt ok m tanke på att jag åt grillat igår och godis

Hur mår ni alla andra???

• Lindis41

hej he allihopa idag e det grill igen det e ju valborg hmm magen mår faktiskt rätt bra m tanke på vad jag har stoppat i mig senaste dagarna

hoppas ni andra mår bra

kram

• Lindis41

lällas

det låte ju super kul, o vad skönt att det fungerar för dig....

undrar om det e ngn här som gjort gastrostopi eller vad det heter...min läkare skickade en remiss dit....

• Lindis41

lällas

jag vet att det inte e en dans på rosor träffade en kompis som hadegjort det o hon tyckte at det var värr än att föda barn....m min läkare frågade hur det va för mig att svälja tabl o så o det gör jag utan probl sen berättade jag även att jag aldrig har klarat av att stoppa fingrarna i halsen o spy så då trodde han att det skulle gå bra
    Han skickade remissen förra veckan så jag har inte fått ngn tid...

ska gå in o läsa länken du gav mig

kram lInda

Svar på tråden V.V.S.-tråden - Våga Vägra Skov! För dem med Ulcerös Colit, Crohns Tråd nummer 7