V.V.S.-tråden - Våga Vägra Skov! För dem med Ulcerös Colit, Crohns Tråd nummer 7
hej
nu måste jag få beklaga mig.. min mage har gjort uppror.. kom fort igår.. trodde att jag hade fått gallsten... började kräkas och kunde inte stå upprätt.. den värsta smärtan gav sig efter någon timme då var det dags för kramperna i magen och att springa på toa x antal gånger. Ringde förlossningen som tyckte att jag skulle ta en voltaren.. gjorde det och det släppte lite i magen så pass att jag somande ett par timmar.. har sedan i princip varit vaken hela natten.. Blod och slem i gen så nu är allt precis som vanligt.. nu får bebben komma ut så att det får bli lite bättre.. ursäkata mitt gnäll..
Lällas: hoppas att hälaran blir bättre.. inte kul med inflammation där.. men det brukar bli bar med orudis gel..
Nalla: Kämpa på med studieran.. du är jätte duktig. dottern är bättre i dag. tack och lov.
Mumlin: Tänker på dig och håller tummaran för att du ska få en ny lever snart
Rebecca: hur har du det nu då?
Molle: Du hör hit.. vi saknar dig om du inte hänger med oss här.
Lindis: Hoppas att du slipper dina magbesvär .
Lone star state: går du hos rematologen för dina leder? Har de kunna fasställa vad det är? Du måste få hjälp med smärtlindring så som du har det ska du inte behöva ha det.
Kram på er alla..