V.V.S.-tråden - Våga Vägra Skov! För dem med Ulcerös Colit, Crohns Tråd nummer 7
Gmt,där ser man! Vi visste inget igår om din födelsedag men gratulationerna kom ju i efterskott. Bättre sent än aldrig....
dalkulla,vilken panik man kan känna när attackerna kommer!
När jag tänker tillbaka på den tiden känner jag nästan hur ångesten kommer krypande och jag börjar att svettas..
Vad jobbigt att det inte ger med sig trots ökad kostisondos.
Du är en riktig kämpe som gått igenom hela graviditeten med detta eländiga skov och som om det inte vore nog en elak hagga till läkare.
Nu har väl nedräkningen börjat på riktigt? HAr du fått tid för snitt?
Med mig är det bra som vanligt! Är så lycklig över att jag valde livet utan bråkig tarm! Jag lever precis som innan jag blev sjuk och det är ofta som jag glömmer att jag har stomi.
Det är lite stressigt med skolan men jag har fått förlängd tid så nu har jag totalt ca 5v kvar istället för 1 ynka vecka.
tessi81,oj vilket lågt blodvärde! Jag mådde fruktansvärt dåligt när mitt sjönk ner under 95!
Har ju i vanliga fall runt 140.
katastrofkatt,hoppas att du ska känna dig lika hemma här som jag gör! Denna tråd har varit lite av en livlina för mig.
Hur mår du? Knaprar du också en massa olika mediciner?
Antar att lällas är ute och reser. Hon är verkligen tuff som ger sig ut i världen med sin påse så pass kort tid efter op.
Hon åkte ju till Thailand bara några veckor efter op.
Hoppas verkligen att hon har det bra!
Jag är så otroligt glad och tacksam över att ha hittat denna tråd. Jag skulle aldrig ha klarat av att acceptera min situation utan Er alla!
Tack för att Ni finns!
Kram / nalla