V.V.S.-tråden - Våga Vägra Skov! För dem med Ulcerös Colit, Crohns Tråd nummer 7
Dallkulla:Jaa det hoppas jag med nästa vecka trappar jag nog ner till 5 mg tror jag sen näst nästa vecka går jag nog ner till 5 mg varannan dag
Dallkulla:Jaa det hoppas jag med nästa vecka trappar jag nog ner till 5 mg tror jag sen näst nästa vecka går jag nog ner till 5 mg varannan dag
Nallatalla:Varför behöver inte du stå på någon kortison längre??
Lällas:Nää jag vet faktiskt inte
Nallatalla:i dag ee det sådär har haft lite ont i magen och mot lite ila nu på morgonen. Hur ee det sj i dag??
Grådis: Idag ahr jag haft lite ont i magen på toa några gånger. Jag har inte varit i skolan något denna veckan har haft ont i magen och mått ila
Mumlin:Neej vi har inte hemundervisning.Första gången jag låg inne så kom det en lärare till miig med
Dallkulla:Aa jag hoppas också att jag blir bra till sommaren
Nu ska jag gå och lägga miig hoppas ni får en bra natt allesammans. Hoppas att jag med får det:p
Grådis:Jag blev sjuk gör 6 årsen.
När jag låg på sjukhuset på östra så kom en lärare till mig nästan varge dag.
Grådis:Idag mår jag bättre!Idag har jag ätit tahimat i dag om det var det du undra:p
Min läkare har sakt att när tarmen är inflamerad så ska man hälst inte dricka så mycket mjölk.När jag är hemma sitter jag mycket vid datorn och brukar vara upe hos en bebis och leka lite med han.Och så brukar jag följa med min mamma till jobbet.
Min pysykolog är jätte bra tycker jag.
Jag tycker inte du är jobbig jag bara tycker det är roligt när folk skriver till mig
Aa det ee skönt tahi mat ee det bästa jag vet med. Det ee min mammas kusins fru som har gjort det:P