Hejsan!
Mumlin, bra skrivet om vikten. Men jag blev mest rädd när folk började tro att de var heffaklumpar och inte skulle våga träffas, annars tycker jag som du. Det är ju min personliga trivselvikt och inre bild som styr mitt välmående kontra illamående när man ser sig i spegeln med en putmage av guds nåde.
68.an vad man jobbar med? Jag jobbar som operatör och stationstekniker på ett kärnkraftverk. Varierar i rörlighet, stress, fysisk och psykisk belastning och ansträngning. Jag är både inne i kontrollrummet, ute på utsidan, uppe i ställverket osv samt på insidan på reaktor/turbin. Ett tag när jag hade rediga diarreanfall så pratade jag med chefen o slapp gå in på "kontrollerad sida" där vi har reaktor/turbin,(där man tar på sig speciella kläder, går över skogränser och passerar snurrgrindar osv...och det finns inga toaletter...så blir du skitenödig uppe på 8.e våningen får du ta dig ner till 1plan, passera en sluss, en snurrgrind, några dörrar o korridor och sen söka av dig i en avsökningsmonitor innan du kommer till en toalett....inte läge när man har anfall ) Jobbar 100%. Går skift.
Ang att alla bor samlat och har samma sjukhus...jag går på NÄL(Norra Älvsborgs Lasarett) och det vet jag inte om nån annan gör här...?
Fru U, trist att du inte får nån tid. Orsaken känns konstig eller? "du hade ont sist"...men hallå...är det inte därför de vidgar...för att du ska slippa besvär osv...om du fick ont borde de väl vilja kika in igen för att kolla att det inte är nåt fel? Märkligt.