Inlägg från: Anonym (slappna av) |Visa alla inlägg
  • Anonym (slappna av)

slappna av så blir du gravid

Många säger nog så för att på sätt hitta en "förklaring" Sedan så är det ju inte helt ovanligt att folk blir gravida när de har fått ett adoptionsbesked... För att då slappnar de av och har sex för skojs skull... Bara säger vad jag tror...

• Anonym (slappna av)
    Anonym (Tips) skrev 2007-03-19 18:03:09 följande:
    att tänka på det förmycket kan ju hindra dej från att släppa ägg och så. är ju olika från person till person!Jo det kan ju mycket väl vara ett sätt för att vinna pat., dock så är det ju värt att prova, men vet ju inte fören efteråt!
    Håller med dig om att det är nog så som det är... Att kroppen lättare släpper ägg om man inte är stressad.. Vet om iaf två par som blev med barn när de hade fått sina adoptionsbesked och de hade fått diagonsen att de INTE skulle kunna få biologiska barn...
  • Anonym (slappna av)

Alla är olika och man vet aldrig vad det är som gör att någon blir gravid och någon inte... Har en kompis om blev gravid fast killen var full som ett ägg och knappt fick varken upp eller in den... Sedan så har jag kompisar som har kämpat i flera år

• Anonym (slappna av)

Det spelar roll hur hjärnan tänker eftersom att den påvekar oss sååå mycket...

• Anonym (slappna av)

Min mamma sa till mig idag att slappna av för om jag stressar upp mig så kommer jag inte att blri gravid... jag litar på min mamma (jobbat som uska på barn/förslossning och gyn i 25 år) Jag har stor tro till det hon säger.. sedan så är allt nog inte rätt men...

• Anonym (slappna av)

Jenny S: Hon har 25 års erfarehet av att förlösa mammor! Hon har fått alla möjliga hisotier om hur det har varit.. Hon har 4 egna barn... Hon har jobbat 2 nätter i veckan i iaf 20 år.. (lite mammaledighet) ca 3 förlossningar/natt... det är  om jag räknat rätt 6000 förlossningar med olika berättelser bakom...

Svar på tråden slappna av så blir du gravid