Inlägg från: 20th century fox |Visa alla inlägg
  • 20th century fox

*Hej alla! Vad trevligt att ni kunde titta in på inlägget.

jag är oxå morre!!!

• 20th century fox

men jag ville ju ha roliga diskussioner...här verkar det mest vara klubben för innbördes beundran ;)

• 20th century fox

tja...då får det bli nån morre-diskussion då....coca-cola t.ex...dricker ni det?

• 20th century fox

ibland..jag tycker inte det är så jättegott. Varför gör du inte det?

• 20th century fox

stockholm faktiskt. Jag är 23 och nygift med min söta man. Jobbar i reception. Ni då?

• 20th century fox

västerås...hm...tror inte jag känner nån därifrån...vem är din man då?

• 20th century fox

jo, det är nog smart. Jag ska oxå försöka va lite anonym om det går. Så man kan ställa knäppa frågor he, he...

• 20th century fox

faktiskt så ramlade jag in här för det verkar vara bra forum med preventivmedelsfrågor och p-piller erfarenhet som kan va bra att läsa :D

• 20th century fox

du vet att det finns koffein i choklad med ;)

• 20th century fox

jag kaffe och te är ju självklart eftersom det finns uttalat att man ska undvika det. Men jag tycker det är intressant att det är så många som inte dricker coca cola för att det skulle vara fel. Enligt mig är det mer fel att inte motionera och bryta ner sin kropp på det sättet än dricka läsk ibland...

• 20th century fox

utlandssvenskan - är det londonbruden så minns jag? Du har väl sett bilderna från bröllopet?

• 20th century fox

just ja...tänkte ge ett tips...alltid på konferensen så är det ju nåt visst tal man fastnar för..och du brukar jag skriva ut det på papper nån dag efteråt och läsa det extra noga!! Superbra tycker jag!

• 20th century fox

kul, kul! Så ni ska bli storfamilj nu eller ;)

• 20th century fox

tack darling! Jag vart sådär nöjd med korten(är perfektionist vad det gäller bilder).

Vi ska nog vänta. Maken har precis börjat på lärarhögskolan ;)
    Biologilärare ser det ut som han ska bli. Tyvärr dök det inte upp nån Anna-Maria E. på bröllopet jag vet inte vart hon var. Och Johan var utomlands.

• 20th century fox

har du varit i sverige nåt på sistone då? Vad har ni gjort i påsk? VI har varit på UTÖ och hemma hos mina föräldrar på påskafton.

• 20th century fox

Hej, hej! Vad tyckte ni om konferensen då?

Svar på tråden *Hej alla! Vad trevligt att ni kunde titta in på inlägget.