Någon annan m normal äl som ska börja med pergo/clomid?
ja, fick ju clomid för att jag inte har äl eller mens på 9 månader, förutom när jag fick piller för att starta igång den, men jag räknar inte med det för det är ingen "normal" mens.
ja, fick ju clomid för att jag inte har äl eller mens på 9 månader, förutom när jag fick piller för att starta igång den, men jag räknar inte med det för det är ingen "normal" mens.
hehehhe, javisst! men jag blir glad om jag får mens också, för då visar det att clomiden funkade så långt i alla fall.
Fiji hur går det med dina spottings???
hej tjejer, hur gÅr det för er??
Fiji, tror du inte spottingen kan vara typ en nidblödning eller kanske sköra slemhinnor? Det låter ju faktiskt bra med humörsvängningar:) Annars så liknar ju symptomen de symptomen man får vid mens.... jag hoppas verkligen här!!!
Bliglin, är det en vecka sedan redan nu? oj vad tiden går fort! Jag tror personligen på att man känna symptom före ägget har fastnat. Jag läste någonstans om att när ägget flyger omkring därinne innan det fäster, så stöter det emot livmoder väggarna och samma i äggstockarna, och utsöndrar då lite av hormonerna. då kan man få symptom tidigt. Jag vet inte om det är sant, men det låter logiskt tycker jag
Jag tror jag fick min temp höjning igår. Det var ytterst lite, men det har stigit desto mer idag. och super ont i äggstockarna och i ljumskarna när jag är uppe och går. ingen aning vad det kan bero på!
näää, så vill jag inte tänka! vi skall få pluss alla tre, det vore något att köra över statistiken med!
åh vad intressant! det visste jag absolut inte om! Då kan jagju ta det som ett bra tecken i alla fall:)
hur går det för dig annars? några känninar ännu`? när är det du har bim?
jag tror att im skall vara runt den 24 eller så... hade räknat med 19e, men äl kom ju sent.
visst börjar det bli spännande`? jag tror själv inte på pluss, men jag håller tummarna så dem vitnar för er två tjejer! Ni har kämpat såå länge och ni förtjänar det verkligen!
nejjjjjj! så skall det ju inte vara!!!:(((( faasen vad tråkigt att tanten kom:( vad lessen jag blir...
oj...vita kläder skulle jag aldrig klara mig en hel dag igenom om jag hade mens...När jag vart tvungen att ha vita byxor på mig så har jag sett till att ha minst två bindor i :D
Jag tror det är möjligt att clomiden gör att man går upp i vikt pga vätska. Har själv gått upp 1.5 kg nu.Jag är ju redan överviktig men jag har tränat 4 ggr i veckan och försöker äta rätt bra, så jag tror inte den viktökningen är pga ngt man ätit precis...
Inget nytt här annars. Har fortfarande ont i ljumskarna av och till, men inte lika mycket som i måndags. Men jag känner ju definitivt av det. Bröstvårtorna är fortfarande ömma, brukar det gå över efter äl, eller hur är det?
usch...kontrast röntgen. jag skall ju in för det igen när mensen kommer denna månad. Hoppas att det blir bättre än sista gången de försökte.
Jag har ju normalt aldrig ont i brösten, men jag tror det är clomiden som gjorde jag började känna av det. Min läkare sade till mig att med clomid så förvärras alla äl symptom och dem blir mycket starkare också.
Jag vet inte om mitt onda sitter i ljumskarna eller vid livmoder trakten. Kom precis hem från träning, och när jag tränade gjorde det mycket ont av och till. Och i mitten, nedre delen av magen fick jag en kosntig känsla, en känsla jag normalt bara känner av alldeles innan mensen kommer, eller första dagen påmensen. Så nu kanske tanten är på väg. Lite tidigt, men antar det är väl bra det med. Har ju beräknat att bim inte skall vara förrän den 24april eller så...