Någon annan m normal äl som ska börja med pergo/clomid?
Ho ho i tråden!
jag har inte fått tag i doktorn fastän jag ringt nästan oavbrutet mellan kl 14 och 17. Morr!
Men om jag inte får tag på honom innan kl 18 så har jag bestämt mig för att jag "tjyvkör" med bara enkelkur. Jag menar, vad kan hända liksom? Jag vet ju att jag har äl av mig själv... så "risken" jag tar är väl bara den att det kanske "bara" blir ett ägg... och det är jag ju nöjd med
Hur tänker ni? (tycker ni att jag är knäpp i knoppen så säg gärna det, jag har ju ingen annan än er att diskutera detta med...)
Såg att du botat huvudvärken med tabletter Fiji, är det paracetamol man kan ta isf? (dvs alvedon,panodil). Eller spelar det ingen roll?
Jag brukar samla på mig vätska i kroppen vid mens (typ NU) och även vid "kraftig äl"... så jag ser fram emot (not) att bli uppsvullen som en bulldog av clomiden... har redan "belönat" mig i förväg för besväret genom att köpa en ny, snygg, kjol
Upplever ni att ni "sväller upp" av kuren?
jag har också ganska kraftig äl-smärta i vanliga fall... så jag lär ju reagera på tabletterna liksom dig Fiji...
Tummar för att du får din stegring NU! (hatar att vänta)
Men visst är det ironiskt att man har sådan j-a värk i äggstockarna vid äl att det som man är minst sugen på av all är sex
Nåja, "a woman gotta do..."