Någon annan m normal äl som ska börja med pergo/clomid?
Jag hoppas i alla fall att det kanske blir ett plus istället för kärringbesök imorgon B. Det låter ju lite positivt att tempen är hög, så vi får hoppas den inte sjunker imorgon. Alla dina symptom kan ju lika gärna vara gravtecken som pms så jag fortsätter hoppas! Din mens är väl lite sen nu va om man jämför med tidigare månader?
Jag kan bli irriterad på sjukvården som bara hjälper en halvvägs- genom att erbjuda en IUI men alldeles för sent om man nu får det alls! Det är ju knäppt att ni ska behöva hålla er så länge och minska chanserna för pigga simmare samt ägget kanske inte fanns där i tid! Hoppas i alla fall att det tagit sig men skulle det mot all förmodan inte ha gjort det så får vi verkligen hoppas timingen (stavning?) är bättre nästa gång! Det är så jobbigt när man måste förlita sig på andra... Tänk om man bara kunde ha sex när man kände för det och bli gravid genom det Nåja, vi får helt enkelt fortsätta kämpa, stötta varandra och förhoppningsvis bli gravida inom en väldigt snar framtid. Jag är lite orolig för hur man kommer att reagera som förälder sen när man äntligen lyckas få sitt barn. Undrar om man får en depression för att kampen dit varit så lång och sedan blir det en sån omställning? Jag är ju inte där än så det är kanske dumt att oroa sig för det redan men ibland undrar man hur allt det här kämpandet ska påverka en i slutändan
Lycka till nu B! Måtte kärringen hålla sig undan!