Någon annan m normal äl som ska börja med pergo/clomid?
Hej Bliglin! Och hej alla ni andra tappra! Jag hälsar på här inne, hoppas det är OK?! Har läst hela er tråd nu, pust - det var många sidor. Men mycket intressant läsning! Känner igen mig i många av alla era funderingar och våndor och hoppfullhet.
Jag är inne på min andra Pergodag ever och jag har också börjat få lite flerbördsnoja. Kollar med vul och blodprov på tisdag = dag 11. Ja, du vet kanske från andra tråden (SH-tråden). Har för övrigt skrivit några hormonfrågor där, de kanske är nåt för dig?!
I nästa vecka blir det väl så dags för den fjärde inseminationen. Har hämtat ut ett stycke Ovitrelle också. Vet inte om jag behöver ta den på mig själv, eller om de gör det på mig när jag är där på tisdag (beror väl på vad vulet visar för resultat). Asläbbigt att ta spruta på sig själv!
Läste att din cykel blir kortare ibland. Min med. Senast var den nere på 25 dagar. Normaltillståndet är 28 dagar. Och de sista två menstruationerna blödde jag bara tre dagar, mot normalt sex dagar. Så jäkla skumt. Kan det vara hormonrubbning i kvadrat? Jag väntar i och för sig på att få höra resultaten av mitt dag-3-blodprov.
Oj, det blev lite många rader! För att bara var här och hälsa på, liksom!
PS. Jag bor i Sweden...