• krost

Någon annan m normal äl som ska börja med pergo/clomid?

Hej!

Jag är ny här - ska starta min första kur så snart jag får mens. Är dock precis vid naturlig ÄL i dagarna, så det dröjer några veckor.

• krost

Enligt läkaren som vi var hos - är regelbunden mens ett tecken på regelbunden ÄL. Alltså behöver man inte kolla temp och sånt så länge man har regelbunden mens.

• krost

Jag har i alla fall bara fått det svaret när jag har frågat både BM och läkare.

Hur vet man om äggen är försämrade?

• krost

Jag har inte gjort det testet som ni pratade om. Mitt blodprov var dag 21 för att se om jag haft ÄL. Vad jag vet är det inga fler blodprov planerade, utan VUL och spolning av äggledarna i samband med att de kollar hur jag reagerar på Pergon.

• krost

Hej tjejer!

Vilken dag räknar ni som dag 1 när ni börjar med Pergo? Jag brukar har lite förblödning först med jättelite blod och sedan drar mensen igång på allvar. Är det när förblödningen kommer, eller när mensen drar igång på allvar (d v s dagen efter) som är dag 1?

• krost

Är det viktigt att man fortfarande blöder på dag 5?

Jag får fråga när jag ringer ferten imorgon. Man kan bara ringa på morgonen och lämna meddelande och sedan bli uppringd.

Känns lite spännande att jag nu ska börja med första kuren...

Svar på tråden Någon annan m normal äl som ska börja med pergo/clomid?