• lillithsmamma

donations stegen idag om ni är nyfikna

obs det här kopierat från min blogg :)

1 kom till hs 8:30 skrevs in.
    2 bytte kläder 8:35.
    3 fick kanyl i armen 8:50.
    4 läste fram till 9:25
    5 gick på toa .
    6 gick in de plockade hela 31 ägg.
    7 sov 9:45 till 11:30
    8 vart utskriven 11:30

gjorde inte ont alls stack lite men gjorde inte ont.
    är nu trött har magont , rekomderades att inte ha någon gympa men gå är tillåtet.

• Svar på tråden donations stegen idag om ni är nyfikna
  • Minisen

Grattis till alla äggen, som bästa hönan :)!! Har jag förstått rätt att du ska donera dem?
    Kram Mini

• lillithsmamma

japp du förstådd rätt :) jag vill inte ha tillbax dem hoppas på + för de två paren

• MissC

Det var inte någon dålig skörd. Du är en ängel som donerar. Nu får vi hoppas på att det blir många graviditeter. KRAM

• kate79

Jag är glad att läsa att det inte gjorde ont, det är det enda jag är rädd för, hatar smärta

Men vad snabbt det gick! Trodde det skulle ta längre tid än så

Mamma till två underbara barn, Wilhelm 040221 och Tuwa 060210
  • lillithsmamma

ja det gick snabbt :)

• uniMog

Åh det lät ju jättepositivt! Har just lämnat första blodprovet så jag har en lååång väg kvar

Nullus Anxietus
  • lillithsmamma

kommer gå fort :)lycka till

• lillamilla75
    OJ, 31 ägg.
    Ska själv in på måndag och bli plockad, men det såg inte ut på VUL att jag hade så många äggblåsor ens. Lämnar kanske en liten uppdatering här på måndag hur det gick för mig
  • lillithsmamma

lycka till lillamilla75

• lillamilla75

Tack. Jag har gjort det 2 gånger tidigare för eget bruk

• Bling1975

Får man donera om man själv gjort IVF? Jag trodde inte det.

Måste säga att ni imponerar som går igenom detta för någon annan!

• uniMog

någon som har koll på hur lång tid det brukar ta från första provet tills att man hör från dem igen? *otålig*

Nullus Anxietus
  • lillamilla75

13 ägg blev det. Inget emot vad du fick fram. Dom tidigare gångerna när jag gjort för oss fick jag 18 å 22 ägg, synd att det inte blev det denhär gången oxå.

Hoppas nu att d blir några bebbar för dom båda paren som får äggen.

• lillithsmamma

håller tummarna för dina par med :)

pejgan för mig tog det ca hm låt mig se tror det var ca två veckor efter besöket då jag fick svar

• uniMog

:-O två veckor? *muttrar*

Nullus Anxietus
  • lillamilla75

Var på återkontroll efter ÄP i tisdags, fick då reda på att det ena paret hade fått flera befruktade ägg men det hade inte tagit sig på första insättningen men för det andra paret hade det inte blivit nått men det hade dom nästan räknat med sa BM, dom tog en chansning.
    HOn sa självklart inte varför men själv tror jag då att det även var "fel" på mannen. FY, vad hemskt att inte ens med hjälp kunna bli/få ett eget barn

• uniMog
    lillamilla75 skrev 2007-04-26 18:21:21 följande:
    Var på återkontroll efter ÄP i tisdags, fick då reda på att det ena paret hade fått flera befruktade ägg men det hade inte tagit sig på första insättningen men för det andra paret hade det inte blivit nått men det hade dom nästan räknat med sa BM, dom tog en chansning. HOn sa självklart inte varför men själv tror jag då att det även var "fel" på mannen. FY, vad hemskt att inte ens med hjälp kunna bli/få ett eget barn
    vad tråkigt
    slut på ideer.
  • Future

Tack alla hjältinnor för att ni donerar era ägg! Stor bukett rosor till er alla!

Svar på tråden donations stegen idag om ni är nyfikna