Inlägg från: störtis |Visa alla inlägg
  • störtis

BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!

kommer köra utan ÄL-test denna månad iaf, och varannan dag. Hur går det valkyrian för dig? vi undrar,....

• störtis

Ta ett kort på testet vetja och lägg ut här?! kram

• störtis

Hej tjejer! Hur mår alla?

kom precis från jobbet, sjukt trött nu. fick ju minus i natt/morse., Digital är ju faktiskt sämre för på dom kan man inte se om plusset är svagt, det kan man ju på CB vanliga, så faktiskt waste of money, eller vad säger ni andra om detta?

Alltså.... fler ska ju enligt procenträkningen bli gravida. Vad har hänt? Statistiken stämmer inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• störtis

gomorgon! Jag testar inte idag heller, är så arg efter testet igår, och ångrar att jag köpte CB digital. (eftersom man inte kan se tendens...)

imorgon är BIM, testar senare i helgen om den inte kommit, jag känner på mig att den kommer snart, och jag tror faktiskt man känner innerst inne om man är gravid, och det gör inte jag.

Börjar få ont i brösten också!

Vi får köra på runt påsk!!!!! Vi har ju ÄL då ungefär?

KRAM

• störtis

Hej tjejer! BIM imorgon, fruktansvärt hungrig och hård i maggen! Vad är detta? Jag somnade kl 21.00 igår, med kläderna på (!!!) och vaknade imorse, lika trött! Har varit sjukt trött hela dagen, och håller nästan på att somna här nu!

Får se om mensen kommer imon, jag tänker inte testa innan lördag i varje fall.

härligt att se era inlägg under dagen, man blir glad på ngt vis, skönt att vi alla känner samma och kan stötta varandra genom detta!

• störtis

Hehe.... det är säkert menshungrig jag är. ÄR det inte konstigt att man fått sån otrolig koll på sin kropp efter att försöka bli gravid så man faktiskt istället kan koppla ihop det med mensen ska komma. Jag har aldrig tänkt på att jag är hungrig innan men nuuuuu..... har ständigt i mitt huvud hur jag mår etc etc.

känner föresten precis som du med sexet! Rejäl fylla lördag som gäller om mens imon!

• störtis

åhhhhhhhhhhhhhh GRATTIS! Gud va kul! Lägg till dig på listan också! Som pluss!!!!! åh vad glad jag är för din skull! Vilken dag plussade du på?

• störtis

Nu måste jag också fråga? hur mkt sex hade ni på LH, vilket försök är detta för er, har du minusat innan du nu plussade, kände du ngn mensvärk innan du plussade, känner du dig gravid nu?

ursäkta alla frågor, är så nyfiken bara!

Kram och grattis igen!

• störtis

Hellå! Tur iallafall att man har sjukt regelbunden mens! Fick den idag på BIM dagen alltså! så nu kör vi påsk istället! Vin ikväll! Mysigt! Fast har sjuk mensvärk,

• störtis

BIM LISTAN

CanelaCaliente - 20 mars
    Amanda 17 Småland - 23 mars
    Störtis - 23 mars, ÄL 9/3, sex 5/3, 6/3, 7/3, 9/4 2 ggr, 10/3
    Hannas - 23 mars, ÄL 8-9/3, sex 5/3, 7/3, 8/3
    Linn83 - 23 mars, äl 7+8, sex: 4-5/3, 7/3, 9-11/3
    Valkyrian- 23 mars
    Mia Jennie - 24 mars
    Novaliss - 24 mars, ÄL 9/3, sex 5/4, 6/4, 8/4, 2 ggr 10/3
    JennyoPatrik - BIM 24 mars
    Jenny nkpg - 25 mars
    hellenaK - 25 mars
    Norpan 1 - 26 mars
    Monni21 - 31mars

Borde bli gravida: 21 * 0,2= 4,2 st (!!!!) Wow! Det är ju många!

Plussat: (2)
    ANONYM
    Piluttan
    JennyoPatrik

Tantbesök: (7)
    Linjo82
    Lilla Mjau
    Tessan79
    Önska
    Zagolik
    Pearls
    Novaliss
    Smülschen
    Störtis

• störtis

Om jag har mens bara i 2 dagar tjejer! Borde inte min ÄL ligga tidigare då? Vad tror ni?

• störtis

Tjejer! Var e ni? Vi kör väl på påskbebbe????

KRAM på Er, läääääääängtar nu till försöken, har varit svacka under mens, men nu uppe och pigg igen!

• störtis

Du som redan blivit gravid i denna tråd kan inte du skicka med lite info om hur ni bar er åt?

Dela gärna med er av era stories.... ger oss andra hopp

Tack och lycka till med bebisen i maggen! :-O

• störtis

Ja bra idé! Hoppas alla ni som varit med innan hänger med då!

döper tråden till: BIM påsk... åhhhh vill bli gravid! Nu ska vi bli gravida allihop!

Kom dit ALLA! som vill! hannas, valkyrian, norpan mfl....

KRAM störtis.

• störtis

Hallåååååååååååå alla igen! Jag döper om tråden!

ÄL påsk... åhhhh vill bli gravid! Nu ska vi bli gravida allihop!

• störtis

hur mår du valkyrian?
    allt bra?

• störtis

Ja, man kan inte klaga! Nu stänger vi denna tråd då och kör på den nya, som jag precis lagt ut! Vi ses där?! OK?

Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!