BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!
Nu skall jag dra mitt strå till stacken för en lite bättre värld. (Jag skall gå och rösta i vårt riksdagsval som äger rum idag)
Vi hörs senare
KRAM!
Nu skall jag dra mitt strå till stacken för en lite bättre värld. (Jag skall gå och rösta i vårt riksdagsval som äger rum idag)
Vi hörs senare
KRAM!
Hej tjejer!
Jag har två kvällar i rad haft svårt att somna för den underliga känslan i buken. Det känns som om någon skulle hålla om hela min livmoder med en varm hand... När jag ligger och skall somna på kvällen är det som tydligast.
I natt var jag också uppe och kissade, vilket jag aldrig gör, men det kan ha berott på att jag annars också sov oroligt.
Och så är jag öm/trött i svanken, men så mycket som jag sitter vid datorn är det inte så underligt.
En vecka innan mens brukar jag alltid få ömma och svullna bröst, men de är som vanligt, dvs små hängiga russin fortfarande...
Har ni haft en bra helg?
Lilla Mjau - jättetråkigt med huset. Man bygger ju upp drömmar kring både det ena och det andra... Visserligen tycker jag inte att det är något konstigt att gråta över det, men... visst, du är säkert överkänslig Och hoppas ni hittar ett nytt hus snart som är ännu finare!
Min molvärk+ryggvärk börjar bli så kraftig nu att jag som ABSOLUT inte skulle testa förrän på torsdag, överväger att göra ett ganska snart - jag har ju på lager...
Underligt störtis, att vakna sådär... Och mensvärk?
Ska bli såååå spännande allihopa. Var finns den där knappen som man kan trycka på som gör att man hoppar direkt till lördagen?
jo, jag har ju sambon på resa hela veckan, så jag tar gärna emot all teststötting jag kan få... :)
Störtis, jag ska berätta en hemlighet för dig, om du lovar att inte berätta för någon annan...
[viskar]: jag kunde inte hålla mig utan testade alldeles nyss o fick ett stooooort digitalt minus... :-0
Jag hejar på dig Lilla Mjau! Testa på du bara om du har mycket test, man blir ju inte mindre gravid för det!
Klart jag är, dessutom är det ju redan 7.30 här då, så våran Knorrmaskin (hunden) har ändå väckt mig då redan, för att han är hungrig som vanligt. (Han kanske är sympatigravid?)
Men hur ska vi göra alltså? Testa, vänta, kolla rapportera här sen? Eller göra det på: Ett två tre TESTA!?
Jag vet inte hur det är hos er, men vi har inte dator på dass...
Men Lilla Mjau. Du får bara testa på det villkoret att du strikt rapporterar resultaten för oss.
så gör vi.kram