BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!
Det låter jätte kul med svenska lärare.... jag undervisar naturämnena. svenska är inte ett av mina ämnen, men det låter kul. Hur har du det idag? snart har vi BIM.... Nervös?
Det låter jätte kul med svenska lärare.... jag undervisar naturämnena. svenska är inte ett av mina ämnen, men det låter kul. Hur har du det idag? snart har vi BIM.... Nervös?
när har du bim nu igen? när ska du testa?
nervös också, bim fredag, vet inte när jag ska testa...
vad kostar cb digital testen? är det dom bästa?
KÖPER ABSOLUT INGENTING ÄN! JAG TROR NÄMLIGEN LITE ATT JAG INTE ENS KAN BLI GRAVID. MIN MAMMA FÖRSÖKTE FÅ MIG I 5 ÅR, SÅ JAG HAR INBILLAT MIG ATT DET ÄR ÄRFTLIGT. HUR MKT FÖRSÖKTE NI NU IGEN PÅ LH, BERÄTTA DIN STORY SÅ BERÄTTAR JAG MIN, SÅ KAN VI JÄMFÖRA LITE....
*TROR PÅ OSS*
bor du utomlands? vad skoj det låter
lh-stegringen ja.
alltså från och med din lh-stegring och framåt, runt ÄL alltås
skoj, härligt att bo utomlands...
vi hade exakt samma då... hehe. Jag hade LH-stegring torsdagen, sex torsdag morgon och torsdag eftermiddag, samt fredag morgon. har haft lite ångest att vi inte även hade sex fredag eftermiddag, eftersom jag då inte visste att ÄL inträffar efter själva LH-stegringen, och till o med 24-36 timmar efter, vilket innebär att vi ju kanske missade hela skiten. Därför fick jag också svårt att tro att jag blev gravid. Vad tror du?