BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!
Ja, mensens första dag blir ju den första dagen på den nya cykeln. Så du har fattat helt rätt
Vad skönt att få två dagar kortare att våndas på
Ja, mensens första dag blir ju den första dagen på den nya cykeln. Så du har fattat helt rätt
Vad skönt att få två dagar kortare att våndas på
Jag har för mig att den ska vara mjuk och stängd, men det är ju en hel vetenskap det där och inget att lita på... Kan mycket väl ha fel!!
Jag plussade!! Fattar ingenting!!
Åh tack! BIM -1, Helt sjukt. Bara sitter här och darrar....
BIM LISTAN
CanelaCaliente - 20 mars
Amanda 17 Småland - 23 mars
Smülschen - 23 mars
Störtis - 23 mars, ÄL 9/3, sex 5/3, 6/3, 7/3, 9/4 2 ggr, 10/3
Hannas - 23 mars, ÄL 8-9/3, sex 5/3, 7/3, 8/3
Linn83 - 23 mars, äl 7+8, sex: 4-5/3, 7/3, 9-11/3
Valkyrian- 23 mars
Mia Jennie - 24 mars
Novaliss - 24 mars, ÄL 9/3, sex 5/4, 6/4, 8/4, 2 ggr 10/3
JennyoPatrik - BIM 24 mars
Jenny nkpg - 25 mars
hellenaK - 25 mars
Norpan 1 - 26 mars
Monni21 - 31mars
Borde bli gravida: 21 * 0,2= 4,2 st (!!!!) Wow! Det är ju många!
Plussat: (2)
ANONYM
Piluttan
JennyoPatrik
Tantbesök: (6)
Linjo82
Lilla Mjau
Tessan79
Önska
Zagolik
Pearls
Novaliss
Tack!!
Vi har försökt sen i Juni förra året så det var verkligen efterlängtat. Hade inte fått nåt minus nu eftersom jag alltid helst vill vänta in tanten...
Denna månad hade vi mindre sex faktiskt, bara en gång varannan dag. Plus att jag åt massa grape som visst ska vara bra för ÄL, och jag kände den faktiskt mycket tydligare den här gången...
Ja jag hade CB digital!
Zagolik: Tack, 1 december blir det enligt FL´s kalender
Jenny: Tack så himla mycket. Har inte förstått det än...
Självklart blir det vinst
Hannas: Tack så jättemycket. Helt sjukt egentligen för den här månaden hade vi nästan släppt tankarna på att det skulle bli nåt. Men det kanske är som de säger att när man slappnar av så blir det!
Tack gumman, stor kram!!
Testa grape tjejer
Hannas: Ja det undrar jag med. Ska snart till skolan och vill bara vara hemma. Patrik var inte med, han visst ingenting. hade tänkt att OM det skulle bli plus så skulle jag vänta med att berätta tills han slutade jobbet. Det gick inte. Skrev en lapp där det stod typ: Grattis Älskling du ska bli pappa. I December kommer vårat efterlängtade kärleksbarn. Hade också köpt en bok i förebyggande syfte till honom som heter "Att bli pappa, så funkar det". La testet, boken och lappen på toaletten och gick och väckte honom. Frågade om han inte behövde gå på toa
Stackarn han fattade ju ingenting, men han gick iaf... Undrade väl vad jag höll på med. Sen kom han ut med tårar i ögonen. Såå söt!
Tack gumman, vad gullig du är. Ja det är helt underbart, kommer ta tid att smälta det här. Hade nästan gett upp hoppet på att få en underbar bebis. Blockade min sida om du ville in och titta... Vill nämligen inte att vissa personer ska få veta det än... Men jag lägger till de som vill i adressboken
Finns människor som smyger runt som inte bör veta...
Lägger till dig på listan
Åh vad skönt. Jag råkade faktiskt springa på min svägerska här... Helt sjukt, FL är ju stort... Men vill inte att hon ska veta nåt än, och inte få reda på det genom nätet liksom...
Sen har jag en fd. kompis som brukar titta in för att hålla koll på mig, vill inte heller att hon ska springa och skvallra...
Vad konstigt. Ska kolla upp det
Ha en bra dag du med. Ska ta lite frukost innan det är dags för plugg... Väldigt upplagd för det... Inte!
Kram!
monni21: Jag har fruktansvärt ont i brösten, mår illa och gråter för typ ingenting . Det spänner i magen och "drar" i ljumskarna på ett konstigt sätt, vet inte hur jag ska förklara...
Jag fick en blödning ca 8 dagar efter ÄL som jag givetvis hoppades var en nidis, och det var det ju
Fråga på du om du vill veta nåt mer
Håller tummarna för alla er andra och vet att er tur kommer snart!!
Kan säga hur vi gjorde
Myste mindre än vanligt (varannandag) och åt grape. Dessutom tänkte vi inte så mycket på bebisverksta´n just denna månad...