Inlägg från: störtis |Visa alla inlägg
  • störtis

BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!

Min man tycker det är jätte kul att jag är inne på FL och kan dela mina tankar och känslor med Er också, men jag pratar med honom mkt om detta med, men jag vågar inte ta ut ngt i förskott, tror inte att jag är gravid nämligen, jag litar på att jag får symptom i såfall, men jag har bara haft lite ont i äggstocken.

• störtis

Hej på ER idag!

Hur känns det för Er, jag vill testa snart!! har absolut inga symptom, undrar bara om de där stickningarna i söndags, måndags, och lite i tisdags, var att ägget fäste? Finns det några gravida här, som känt samma? Hannas! Kan vi inte testa idag, är det på tok för tidigt?! KRAM

• störtis

Linn83. Läste din presentation. Jag är utbildad gymnasielärare! Vad kul! Vilka ämnen har du ? hoppas för ett pluss till dig med

• störtis

Känner heller ingenting, och testade igen imorse, negativt såklart. Det är för lång tid kvar, ska inte testa imon, utan nästa gång först tisdag, hoppas jag kan hålla det" Känner mig dock inte alls gravid.

• störtis

Hej alla!
    Hannas. Vad kul med din kille! Det är ju helt underbart och måste firas. Jag var på fest ikväll och avstod från det mesta alkoholen, tog 1 glas vin. Tänkte.... onödigt! Dock känner jag inte alls att jag är gravid....

• störtis

Hej tjejer! Jag har hållit mej undan att testa idag, har inga tester kvar HAHA! Tänkte köpa tester på fredag, då är ju min BIM. Eftersom jag känner mig 0 gravid är det onödigt att slösa pengar på nya test före Bim.

Är dock väldigt hård i magen, kan det vara ett symptom?

• störtis

sen har jag till och från lite stick i min mage. men inga andra symptom.

Idag har jag umgåtts med mitt kära gudbarn hela dagen. 7 månader och världens sötaste! Bara legat och myst hela förmiddagen.

• störtis

Hej Hanna! Jag är 27 och utbildad gymnasielärare. Jobbar just nu med det, och stormtrivs. Övriga intressen är umgås med vänner, nära och kära, laga mat, ha middagar, segla, vara på FL (hehe).

• störtis

Hur får man denna tråd att läggas under graviditetssymtom igen, så den kommer under planerar barn direkt???? ngn som vet?

• störtis

Jag gjorde samma sak med min gudson, babysim alltså, för 2 veckor sen, det är helt underbart! Mamman kunde inte nämligen, Jag = jätte glad!

Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!