Inlägg från: störtis |Visa alla inlägg
  • störtis

BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!

inga symptom...
    detta är första riktiga försöket.
    statistiken är ju låg så man kan inte veta alls.
    däremot var jag lite snurrig dagen efter och efter det. men det kan ju bero på att man var helt utmattad av allt sex

• störtis

Linjo82 - 21 mars
    Amanda 17 Småland - 23 mars
    Störtis - 23 mars, ÄL 9/3, sex 5/3, 6/3, 7/3, 9/4 2 ggr, 10/3
    Tessan79 - 23 mars
    Önska - 23 mars
    Hannas - 23 mars
    Zagolik-23 mars
    Mia Jennie - 24 mars
    Novaliss - 24 mars, ÄL 9/3, sex 5/4, 6/4, 8/4, 2 ggr 10/3
    Jenny nkpg - 25 mars
    Piluttan - 25 mars
    Norpan 1 - 28 mars
    hellenaK - 28 mars

• störtis

Hej på Er! Varit bortrest i 2 dgr. Jag har inga direkta symptom. Däremot som någon beskriver (kom inte ihåg vem) har jag också lite stundtals ont på min högra sida i magen, ganska långt ner, känns som äggstocken knyter sig ungefär, sen går det över.

Mår inte illa
    Har inte ont i brösten, annat om jag klämmer hårt hihi...
    Är inte vidare trött, tror jag.

Ni som har 7 dgr kvar till BIM (alltså 23 mars), hur mår ni, några symptom alls????

KRAM

• störtis

Hannas: gud va du e rolig, skrattade i typ 10 min, åt "ont i svanken". Jag är typ likadan, beroende!

• störtis

Hej på ER!

Är ökade flytningar ett symptom??? Jag har jätte mkt, började igår.... 7 dgr kvar till BIM nu, inget ont i brösten, men fortfarande stick ibland, speciellt på kvällarna!

• störtis

Jaaaaaaaa vi håller tummarna! När tänker du testa sa du?

• störtis

sååååå låååångt kvar! Tänker testa ons! Undrar vilka 3 på listan som kommer plussa!????

• störtis

Tjejer! E det ngn som är vaken???
    Tar ni Mitt Val kvinna!? Jag började med det precis under ÄL....och har nu ätit varje dag, hoppas på resultat av det! Det är såååååå jobbigt att vänta. Imon är det BIM-7!!!
    Fy vad tiden går långsamt, jag kommer testa på lördag tror jag! även om jag vet att det är för tidigt. känner mig inte gravid. mår inte illa eller ngt.

såååååå tråkigt.

• störtis

Hanna! Tack för att du alltid peppar föresten tur att ngn är positiv!

• störtis

För mig är det första seriösa försöket med 3 ggr sex under ÄL. hur är det för dig själv? vilket försök? varit tillsammans länge?

Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!