BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!
Jag får också ömma och svullna bröst varje månad en vecka innan mens, så jag vill absolut inte ha det nu!
Jag får också ömma och svullna bröst varje månad en vecka innan mens, så jag vill absolut inte ha det nu!
Jag har bestämt mig för att inte testa förrän på torsdag den 22.3. Så desså. (Med mitt tålamod får vi se om jag kan hålla mig till beslutet...
Symptomen just nu är så gott som obefintliga, men egentligen känns det bra så. Jag litar nämligen inte ett skvatt på mina skengravida påhitt - av ren erfarenhet.
Det enda jag vet är att:
Jag har haft lite mer flytningar än vanligt (det går liksom inte att missta sig på när man kollar i trosorna... :/ )
I förrgår hade jag tydliga stickningar i vänster sida/äggstock.
Att jag är sur och trött och allmänt jävlig är liksom inget nytt på jorden... tyvärr. :)
Absolut inga ömma bröst (små russin)
Inget illamående
Men vaaaaansinningt hoppfull, naturligtvis.
Eller så var det ägget som fäste. Har hört att det finns folk som vaknat mitt i natten av "huggen" och plussat senare... Var inte orolig!
Idag kände jag molande värk - som mycket lätt mensvärk - precis mitt i buken när jag var ute med hunden. Kan ha varit vårsolsångest, träningsvärk, godissug, luft i tarmen ELLER risgrynsbebisens första spark...
....ååååhhhhhh dessa eeeeeevighetslååååånga daaaagaaaaarrr......
Hur länge har ni försökt JennyoPatrik?
Visst, Störtis! Flytningar verkar ju vara ett möjligt symptom. Min molvärk blir bara värre... En vecka till, sen plussar vi. Deal?!
hmmmm, jag tänkte testa på torsdag. Helst skulle jag ju vänta till typ lördag, men jag tror inte jag klarar det.
Du menar vem som kommer att plussa utöver oss två?
Nej, hoppas många fler plussar förståss!!
Välkommen LillFlisan!
JO, det som skiljer den här tråden från alla andra är faktiskt att samtliga som satt upp sig på BIM-listan här kommer att plussa!
...i alla fall om det hänger på förhoppningarna...