• Hannas

BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!

Nu gick vattningheten över i tårar. Gud så fint.
    Det där är ju det mest fantastiska som kan hända, som man kan få berätta för sin allra käraste.
    Jag är såååå glad för er.

Du får kämpa på i skolan, kanske med ett litet hemlighetsfullt leende på läpparna...

• Hannas

Tack!

Känner du folk bakom signaturerna här IRL?
    Jag kan ju lyckligtvis vara ganska trygg på den fronten. Fördelen med att bo utomlands...

• Hannas

Varför hittar jag inte din gästbok? Skumt...
    Nå väl. Nu ska jag diska bort mitt diskberg från några dar tillbaka innan jag sätter mig för att jobba.
    Ni får ha en bra dag, du och grynet.

• Hannas

Tråkigt att du inte ännu fick pluss, Smülschen, du verkade så gravid...
    Kram tebax.

• Hannas

Hej på er.
    Gud så du är sansad Smülschen, som tar bort dig från listan före du fått mens. Jag är mäkta imponerad.
    Jag är naturligtvis 99% säker på att jag får mens vilken sekund som helst, men kan inte ta bort mig ändå...

Utan att verka alldeles för naiv där jag dinglar i halmstrået, får jag kanske ändå tycka att det är (om så bara liiiiite) underligt att jag haft spottings sedan tisdag förmiddag utan att få mens än. Mina spotting brukar hålla på i 1-2 dagar.

Nu måste jag gå på toa. Ni ska få se att jag fått mens nu bara för att jag skrev det där om spottingsen...

• Hannas

Nu blir jag galen.
    Jag har mensvärk. Det ilar i buken. (Jag har aldrig fått mensvärk före ca ett halvt dygn EFTER att mensen satt igång på allvar) Jag inbillar mig också att jag börjat må illa. Och tidigare idag, när min gudson var på besök, blev jag plötsligt så trött att jag inte orkade stiga upp från stolen...
    JAG ORKAR INTE MED ALLA DESSA SYMTOM, jag vet ju att det kommer att sluta i blod och tårar - rent bokstavligt.

• Hannas

Blod och tårar var det ja, och en hejdundrande mensvärk som precis fick mig att spruta ur alla ändor (ursäkta mig).
    Precis som väntat, och ändå jävligt pissigt.

BIM LISTAN

CanelaCaliente - 20 mars
    Amanda 17 Småland - 23 mars
    Störtis - 23 mars, ÄL 9/3, sex 5/3, 6/3, 7/3, 9/4 2 ggr, 10/3
    Linn83 - 23 mars, äl 7+8, sex: 4-5/3, 7/3, 9-11/3
    Valkyrian- 23 mars
    Mia Jennie - 24 mars
    Novaliss - 24 mars, ÄL 9/3, sex 5/4, 6/4, 8/4, 2 ggr 10/3
    Jenny nkpg - 25 mars
    hellenaK - 25 mars
    Norpan 1 - 26 mars
    Monni21 - 31mars

Borde bli gravida: 21 * 0,2= 4,2 st (!!!!) Wow! Det är ju många!

Plussat: (3)
    ANONYM
    Piluttan
    JennyoPatrik

Tantbesök: (10)
    Linjo82
    Lilla Mjau
    Tessan79
    Önska
    Zagolik
    Pearls
    Novaliss
    Smülschen
    Störtis
    Hannas

• Hannas

Norpan - så är det ju, man släpper det inte förrän man ser mensen med egna ögon.

Störtis - jag håller med dig i att det finns något skönt med en mens som verkligen kommer på BIM (om den nu ska komma alls alltså) Man slipper dra ut på en onödig väntan.

JennyoPatrik - du skrev att du ätit grape. Det här är säkert punktknulleri (=att peta i oväsentliga detaljer), men vet du om det spelar någon roll om det är blodgrape eller vanlig, de smakar ju så olika...? Jag dricker färskpressad blodgrapesjuice på morgnarna, det borde väl funka.

Kram på er alla! O tusen tack för stödet denna månad!! Jakten fortsätter...

• Hannas

inga handdukar före du känner igen din vanliga mens!

jag fick spottings för första gånger för ungefär ett år sedan. Sedan dess får jag lite brunröda flytningar några dagar inna mensen.
    Om du e nyfiken så kolla in tråden "Ni som har spottings innan mens!"
    www.familjeliv.se/Forum-1-3/m18343311.html

• Hannas

Äsch då Valkyrian.

Jag hade ju tänkt strunta i planering och sånt nästa månad, e helt slut efter förra omgången, men nu är det som att min sambo skulle blivit biten av nån underlig bebisfluga alldeles plötsligt! Han planerar avlingsverkstad för fulla muggar. Vill diskutera ställningar som gynnar saken, hur ofta, vilka dagar osv. Han är i sthlm på jobbresa som bäst och meddelade att han köpt nya sexleksaker... Han tycker absolut vi skall kolla ägglossning och pricka så gott vi kan.

Jag kan ju inte klaga nu när han äntligen tänder... Och jag kan definitivt inte lägga av med engagemanget.

• Hannas

Så tråkigt norpan, jättesynd.
    Hoppas han ändrar sig snart.

Stor kram!

Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!