BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!
Jag hade ÄL i helgen och har BIM 24/3. Ja, vänta och hålla tummarna... för oss alla! För visst ska vi plussa, tjejer!!!
Jag hade ÄL i helgen och har BIM 24/3. Ja, vänta och hålla tummarna... för oss alla! För visst ska vi plussa, tjejer!!!
Godmorgon på er!
Nu närmar sig BIM (på lördag) och jag har väl lite känningar, ont i brösten och igårkväll trodde jag mensen skulle komma för jag hade sån mensvärk nästan hela kvällen, men det kom ingen mens (som tur var). Men jag har varit skenis förr så jag törs inte hoppas för mycket!
Nån annan som känner nåt??
Kram och lycka till alla!
Hannas: förstod att du trodde det var jag när jag läste min gästbok... :O) Men tyvärr var det inte jag... jag vet faktiskt inte när jag ska testa mig. Jag ska åtminstone vänta tills på söndag, kommer förmodligen inte kunna hålla mig om inte mensen kommit då.
Men det är ju så jäkla jobbigt att få ett minus... vill inte se det fler gånger!!!!
Jag törs inte gå på mina symptom för jag har trott varje månad att jag varit gravid fast jag inte varit det... så nu försöker jag lugnt (!!!) invakta BIM-dagen.
Kram
Jag är 38.... så jag är kanske äldst... :o)
Smülschen: Jag kunde nog aldrig drömma om att jag skulle skaffa fler barn faktiskt. Men när jag sen träffade min nuvarande kärlek så kom man helt plötsligt på andra tankar. Plötsligt kändes det så rätt att skaffa ett barn tillsammans, och när man väl fattat det beslutet så vill man ju bara att det ska ske NUUUU!
Just nu springer jag på toan en gång i kvarten (känns det som) bara för att kolla om mensen kommit. Men jag försöker intala mig att det kommer komma, lika bra att försöka vara förberedd, även om man blir jätteledsen när den väl kommer.
Hur går det för dig då? Ingen mens i sikte, hoppas jag!
Smülschen: Det behöver ju inte vara kört än... så länge inte mensen kommit så finns det hopp! Jag håller tummarna för dig!
Ingen mens för mig än, men jag ska inte ha den förräns imorgon.
Smülschen: Läste precis din presentation... usch, vad mycket du gått igenom. Jag hoppas verkligen att din mens inte kommer och att du kommer plussa snart!
Kramar
Hej tjejer!
Jag hade BIM igår och än så länge ingen mens i sikte. Min sambo och jag har bestämt att inte testa förräns nästa söndag om inte mensen kommit innan dess. Anledningen att vi vill vänta är för att förra gången vi plussade så fick jag mf en vecka senare och därför vill jag vänta med att testa.
Men än så länge verkar det lovande. Jag har börjat få lite mer flytningar, lite gryniga och jag mår illa i stort sett varje eftermiddag/kväll. Så nu håller vi alla tummar vi har att mensen ska hålla sig borta.
Kram till er alla.
Känner mig så himla misspeppad. Mensen kom imorse två dagar för sent. Trodde verkligen att vi lyckats denna månaden då mensen inte kom och jag mådde riktigt illa sedan i tisdags förra veckan. Men icke, sa Nicke!
Är så jäkla trött på att vara skenis! Är så jäkla trött på allt just nu!