• pearls

BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!

Hej, lägger till mig i listan har BIM den 21/3. Vi är på försök 9 nu och varje mens börjar ta emot men vi kämpar på. Jag hade en blödning i helgen som varade två dagar, nidis kanske. Sticker i brösten men vet inte om det är inbillning känns som det är för tidigt att känna nåt.

Linjo82 - 21 mars
    Pearls - 21 mars
    Amanda 17 Småland - 23 mars
    Störtis - 23 mars, ÄL 9/3, sex 5/3, 6/3, 7/3, 9/4 2 ggr, 10/3
    Tessan79 - 23 mars
    Önska - 23 mars
    Hannas - 23 mars, ÄL 8-9/3, sex 5/3, 7/3, 8/3
    Zagolik-23 mars , äl 8+9/3,sex 4/3,7/3,8/3,9/3,10/3,11/3
    Mia Jennie - 24 mars
    Novaliss - 24 mars, ÄL 9/3, sex 5/4, 6/4, 8/4, 2 ggr 10/3
    Jenny nkpg - 25 mars
    Piluttan - 25 mars
    hellenaK - 25 mars
    Norpan 1 - 28 mars

• pearls

Jaha BIM närmar sig men inte snabbt precis. Har inga direkta symtom, har lite ont i magen känns som en blandning av mensvärk och växtvärk.
    Hoppet är det sista som överger en!

• pearls

BIM idag, känner ingenting inte minsta mensvärk heller. Hoppas den håller sig borta!

• pearls

Ingenting ännu, håller på att bli knäpp här hemma går på toa flera gånger bara för att kolla
    Försöker plugga för att få tankarna på annat än att mensen kan dyka upp.

• pearls

Lilla mjau och monni
    Jo det är idag BIM är, jag tänker testa tidigast på fredag även om jag skulle göra vad spm helst för ett test nu men är tvungen att vänta till löning.
    Tanken på att jag ska vänta till fredag om inte mensen kommer gör att man inte kan sitta still.

• pearls

hihi hittade själv GRATTIS till vem det nu är

• pearls

Vaknade med tantbesök
    Att bli gravid känns hopplöst just nu!

• pearls

Smülschen
    Vi har försökt 9 månader.

• pearls

Jo vi har inte bråttom heller men för varje månad som går så bygger man ju upp en längtan. Men det blir väl vår tur nån gång.

• pearls

Grattis till plusset!

Vilket gulligt sätt att berätta på. Hade jag väckt min man och sagt att han behöver gå på toa hade han bara blivit arg och vänt sig om haha

Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!