Inlägg från: Nisses lada brinner |Visa alla inlägg
  • Nisses lada brinner

Adopterar du bort barnet om det får rött hår?

Angående folk som är lite skraj för att få en kotte med den vackra färgen RÖD!!

Be the best or die like the rest
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Adopterar du bort barnet om det får rött hår?
  • Nisses lada brinner

Maverich: Säg inte det! Min son var en bleking till han var runt halvåret, då jädrar i mig la vi han i marinad över natten så var han fixad sen, så det finns hopp!

• Nisses lada brinner
    Matheus mamma skrev 2007-02-27 16:06:57 följande:
    Hallonröd; Jo, jag förstod att ingen ADOPTERAR bort rödhåriga barn men jag frågade om det faktiskt finns de som tycker det är fult.
    Oh yes! Många finns det, skumt nog!
  • Nisses lada brinner
    Matheus mamma skrev 2007-02-27 16:09:35 följande:
    Celian; Aha, det kanske var därför ingen ville leka med mej som liten. Hehe!
    Antagligen ja, inte hört om Rått Färgades Riksförbund? Dom är överjävliga att ha att göra med!
  • Nisses lada brinner
    Megalomania skrev 2007-02-27 16:08:15 följande:
    celian skrev 2007-02-27 16:05:07 följande: Maverich: Säg inte det! Min son var en bleking till han var runt halvåret, då jädrar i mig la vi han i marinad över natten så var han fixad sen, så det finns hopp! Be the best or die like the resthjälper det pigmentet med? om ungen ska va röd måste han/hon ju på något sätt befläckas med fräknar, det blir ett väldigt underhåll på dem om de ska tillverkas artificiellt med tuschpenna så att säga
    Ja vette fan alltså, beror ju på om man vill att kidden skall ha fräknar eller inte! Men jag antar att ingen vill att sitt stackars barn skall ha det, så jag bollar vidare den frågan!
  • Nisses lada brinner
    Megalomania skrev 2007-02-27 16:14:15 följande:
    *drabbats av tillfällig sinnesförvirring*TIPEX ska det givetviiis vara, man vill ju undvika fräknarna såklart, ah, ber om ursäkt!
    Ahh, menar det!

Men OM man nu mot all förmodan skulle vilja att barnet har fräknar kan man göra som jag gjorde när jag var liten, gå ut i solen utan NÅN solskyddsfaktor eller täckande kläder, bränn dig riktigt jävla rejält, föreslår att du vistas iaf 7 timmar i stekande sol, så skall du få se på fan sen, fräknar asså!
Svar på tråden Adopterar du bort barnet om det får rött hår?