Inlägg från: Kurre räkmacka |Visa alla inlägg
  • Kurre räkmacka

I badhuset: Duschar du med eller utan badkläder FÖRE bad?

mallansprallan skrev 2007-02-23 21:48:29 följande:
    Har en vän som jobbar på ett badhus och efter att ha hört hur mycket skit de samlar upp så är jag faktiskt inte jättesugen på att bada på badhus. Men det de samlar upp är mestadels skinn som lossnar när folk badar. Fräscht eller hur
    Man kan stå på ena sidan av bassängen på kvällen och se ett tjockt lager av gamla hudceller, tvålrester och hår efter eb dag på badet Mitt råd är duscha
  • Kurre räkmacka
    Dieselmom skrev 2007-02-23 22:12:06 följande:
    Kurre räkmacka skrev: Man kan stå på ena sidan av bassängen på kvällen och se ett tjockt lager av gamla hudceller, tvålrester och hår efter eb dag på badet Mitt råd är duscha Och mitt råd är att stanna hemma
    LOL ja det har du rätt i
  • Kurre räkmacka
    Asgaya skrev 2007-02-23 22:14:52 följande:
    LathereseJaha. Så jag ska säga åt min dotter att man inte ska bada om man inte vågar vara näck! Vad är det för snack? Kan det bero på din åsikt som du har JOBBAT och inte jobbar på simhall???
    På badhuset ska man ducha utan kläder, då krävs nakenhet
  • Kurre räkmacka

Varför ska man skämmas? Jag skiter fullständigt i vad folk tycker om mig.

• Kurre räkmacka
    maruttan skrev 2007-02-23 22:49:35 följande:
    Garageänkan skrev 2007-02-23 22:48:51 följande: utan badkläder. så står det på väggen på en skylt ~Bara döda fiskar följer strömmen~ Inte överallt..... pi.bilddagboken.se - världens sötaste pojke!
    Konstigt badhus. Kommer dom in ber dom tom folk ta av sig ju. I skolan ringde fröken hem om man inte tog av sig baddräkten
Svar på tråden I badhuset: Duschar du med eller utan badkläder FÖRE bad?