• blå polly

Utredning?

Hej

Har många gånger varit inne och läst era inlägg och lärt mig massor, allt man funderar på kan man hitta här, nästan! Men nu tänkte jag att det var dags att skriva själv (nervöst:)
    Har nyligen upplevt vårt tredje missfall i v9, tidigare var i vecka 5 o 7 så den här gången trode vi att det skulle gå vägen, tredje gången gillt och allt det...
    Men icke!
    Ska nu får gå på utredning, men vad händer då?
    Någon som vet vad de gör och hur lång tid det tar?
    Funderar också på hur länge man ska vänta innan man försöker igen?

Vet inte om man orkar gå igenom detta helvete en gång till? Eller om man orkar att inte göra det?
    Många frågor...
    Veronica

• Svar på tråden Utredning?
  • Lundahl81

Puffar då Jag med är nyfiken!!...

♥♥Lycklig Mamma Till Alma!!♥♥
  • FrökenBokmal

Jag är också nyfiken...

• amazonija

du kommer att få göra en gyn undersökning och killen din kommer att få lämmna spermaprov...sen kommer det att vara fler undersökningar spolning i äggledarna,samt ultraljud. men ja vet inte om det är samma för er som har fått mf men den utredning vi gör så är detta som gäller o hur lång tid det tar ja de kan ja inte svara på för oss har de tagit 3 år för blir 4 år i maj 1 år själva o 3år på utredning.men nu har vi fått kommit i kö på ivf så det är nervöst men är glad, erna gynläkare kommer att gå i genom hur de hela går till ja hoppas att det går för er nästa gång kram

• Eva X

Hej Blå Polly! Beklagar dina missfall. Jag tänkte tipsa dig och er andra nyfikna om en annan tråd, där vi är några med upprepade missfall som diskuterar och följs åt under utredningen. det verkar vara lite olika vad man får göra i olika landsting, men blodproverna är ungefär desamma. Läs i tråden så hittar du det mesta som verkar göras i samband med flera missfall.

www.familjeliv.se/Forum-7-138/m17369948.html

Vi finns under rubriken "utredning". /Eva

Svar på tråden Utredning?