• Diana

*Välkommen hit oktobermammor!

Välkommen hit oktobermammor!

• Svar på tråden *Välkommen hit oktobermammor!
  • Ylle

tror att skakis är smal som attan, blek och rätt nervös till sin läggning (ditt nicks fel).

• Glittertrollet

Ylle, jag har inte tittat på några bilder så...
    mörkt axellångt hår, ca 1,78, sminkar dig varje dag, du har säkert fräknar...

• Hilti

För jeg såg bilden av Ylle tänkte jeg; 20 år, gillar kläder i läder med nitar på, svart hår og masse make up

• Ylle

när jag skriver "gossa på mig" så menar jag gissa... öhm. nog för att jag gillar er, men ni får hålla ert på armlängds avstånd.

• Angelica

Ylle---> Precis... Du är ju hemlig. Men när jag såg ditt nick så tänkte jag bara på Tove Jansson o mumintrollen... O inte blir det bättre av att du har en unge som heter Noomi..

• MissWiren

Angelica- Nej..tyvärr. Har föreslått det, men han säger bara att han inte är sugen och är för trött och sånt för att ens lägga energi på det..*suck*..
    Ja..jag evt inte vad hanmenar med det, men orkar knappt tänka på de, även om det får mig att må så dåligt ibland att jag måste skriva av mig. Han sa att han ville rädda vårt förhållande och sånt, och skulle bjuda ut mig på middag/bio och sedan en mysig kväll för oss själva för att se avd som kan hända..men som vanligt när det gäller han..Mkt ord ingen verkstad!!

Ja..sånt är livet..

• TantG

Ylle PINUPPA?? Pröva valross istället. Övergödd sugga med snaggat hår och för mycket smink?

*mina bilder*

Ylle sval, nordisk och en sån där "snygg" mamma med hippa kläder, bugaboo vagn.

Gonzo Bullmamma in the making. Kommer att ha ett halvt dagis och resten av kvarterets ungar hemma hos sig.

Diana Hippe gone yuppie. Hippie hemma och yuppie på jobbet. Lika hemma i hellyhansen och gummistövlar som i hushpuppies och filipa k

Hilti Lusekoftornas okrönta drottning *japp jag har fördommar*! Alltid snygg i håret, och med järnkoll på rutiner!

LilleSkutt. Tränings fanatiker och modofan alltså skulle jag aldrig prata med henne om vi träffats på krogen *ärlighet varar längst* *blink blink*

Miss Wiren Ravebruden som blev mamma. Piercad, lika glad i smink som mig och handlar balla kläder på Cum.

*fnissar*

Angelica Mamma som tar det mesta med en klackspark. Kör det mesta på "gutfeeling"...

*kramar om er alla*

• Glittertrollet

Ylle
    Jag e ett litet Ylle!
    bom chicka bom chicka bom bom bom
    Med världens minsta nylle!
    Jag leker i min yllegrop och yllar glada yllerop!
    Ylle, Ylle -ylle på er yllihop!

Jag e så yllans liten!
    Fast inte i aptiten!
    Jag käkaren massa yllegarn och ett och annat ylleflarn!
    Ylle, Ylle - ylle på er yllebarn!

Jag bor här mitt på Bystan!
    Bland alla ylle nystan!
    Här kryllar det av kryllingar och alla deras brylingar!

Ylle, Ylle - ylle på er yllingar!

• Angelica

MissW--> Förstår det måste vara jobbigt. Ge honom den tiden som han själv har sagt. Dvs till ni flyttat. Annars hade jag nog ställt honom mot väggen. trist men sant.

*kramar dig*

Svar på tråden *Välkommen hit oktobermammor!