Vart hittar man sexleksaker på nätet?
Tänkte köpa något till maken, kanske nån leksak eller sexiga underkläder (för mig alltså ). Vart kan man hitta såna sidor på nätet som säljer sånt och vart är det bäst diskretion när man beställer?
Tänkte köpa något till maken, kanske nån leksak eller sexiga underkläder (för mig alltså ). Vart kan man hitta såna sidor på nätet som säljer sånt och vart är det bäst diskretion när man beställer?
Är en blå mun med en tunga som sticker ut och den vibrerar, man kan ändra hastigheterna själv med dosan, himmelsk, det bästa jag köpt!!!!
Ja den simulerar oralsex kan man säga fast detta är bättra än äkta vara =)
Oj. Säg vart man INTE hittar sånt *s*
Finns ju massor!
www.hemsex.se är bra. Där får du dessutom poäng på det du köper o skriver nåt om så du får rabatt nästa gång osv.
www.lustjakt.se
www.amorspilar.se
de bästa sidorna, levereras diskret i lådan!
Vilka ställen har inte svindyr frakt då?
Vill inte betala 79:- i frakt när jag handlar för 150:-
www.lust-fyllt.se är en bra sida.....
bra service efterom vi är bekanta med dom som har butiken
Själv föredrar jag www.6tabu.se de har bra priser. Lägsta prisgaranti. Det tar lite längre tid att få sina varor men det är det värt. Tycker de är trevlga också om det är något man undrar.
Finns en uppsjö av shoppar online. Själv har jag flera gånger handlat på pinklove.se
Skulle rekommendera fysiskt besök i en stad. Finns säkert inte alldeles för långt borta om du råkar bo ipå mindre ort.
Vi handlar på Passionerat i Halmstad. Grymt bra personal. Fantastisks naturtrogna dildos mm.
lycka till