Barn födda i nov 06 !!!
hej hej... e mamma till theodor som föddes den 7 november.. theo kom 15 dagar över tiden... vägde 3830 och va 52 lång...
hej hej... e mamma till theodor som föddes den 7 november.. theo kom 15 dagar över tiden... vägde 3830 och va 52 lång...
Theo sover först i sin säng, från 10-04 sen e det över i vår säng.. det har blivit en ritual som inte går att bryta... vi sover jättebra.. förutom när pappan också ligger i sängen... då sover alla bra förutom jag...
Hur sover era små??? tider å så..?
ah va härligt att ajg inte e ensam med stort barn... ... min son e 64 lång nu och väger 7070 på tom mage...
ja nu har vi riktiga rutiner här, tror jag.. somnar för "natten" kl 9 och morgonen börjar halv 7 för att somna om 1 timme senare och sova till mellan 10 å 11..
vi köpte gröt igår.. det får ändå dröja en månad innan vi introducerar den för honom.. men tills dess kan ju mamma äta gröten.. semper banan-gröt... stört-go..!!
så den sjunde november ska han få.. lääängtar..
ingen mens... trodde det innan för jag blödde massa när jag började på mini-piller.. men det slutade efter jag slutade med mini-pillerna...
men jag ammar helt...
mer än jag som fått klödd nu med amningen??? theo vill ikke ligga still och äta sig mätt utan bara snabbt och hattigt... har försökt ge han lite i flaska men det tar han inte heller.. inte alls... nått råd eller nån som har likadant?
städade ur hans garderob igår... suck... massor av oanvända kläder...
men Theo har nu mellan 68 och 74... ´
usch.. smörjde precis in honom som alltid... och hans eksem har blivit täckande nu igen... ser ut som han ramlat i ett nässel-buskage... han kliar hela tiden me...
och just d... han fick smaka på sin första "mat" igår... toblerone glass... Theo satt i knäet på en i familjen så tyckte kusinen på 1½ att det va synd om "bebbi" att han inte fick glass så han stoppade en sked i hans mun... inte uppskattat alls... varken av theo eller hans mamma...