• fmbnpp

Hur ser missfall ut i vecka 4????

Hade en blödning kring BIM som en femkrona, med små små klumpar i. Färskt blod. Men inte mer än så och lite lätt molande värk som kommer och går såhär 3-4 dagar efter? Inte mer blod än så och ingen värk som gör ont.

Var detta tidigt missfall? mens som avtog? (Har aldrig sen mens, och den har inte kommit... blödning? 
    Vad tror ni som känner igen missfall? :)

(Kan ett missfall vara så pyttelitet som en femkrona?)

Kram på er!!{#emotions_dlg.flower}

• fmbnpp

Hej och tack så jättemycket för svaret!:) :) Jag har själv börjat misstänka det då mina värkar känns som en vanlig graviditet. Dem kmr o går nån minut o värker men inte så att det gör ont. Hela tiden tror jag det ska blöda eller öka i värk. Men det gör det aldrig? Kanske är samma för missfsll dock att värkarna kmr o går till fostret stöts ut? Min största fundering är att denna blödning skedde kring bim och var det embryot som fäste, kam det vara 3-4 stycken 1×1 millimeters klumpar? Förlåt om jag frågar för mycket :) men ditt förra svar hjälpte verkligen :) Och tack så mkt!!:)

• fmbnpp

Tack så hemskt mycket för svaret!!{#emotions_dlg.flower}
    Jag var och testade mig idag och fick ett starkt positivt grav.test! 

Jätteroligt tyckte jag såklart, men kan inte oroa mig mindre nu då jag haft en blödning med små klumpar i helgen :(

Jag ska testa att ringa MVC imon och kolla om dem kan kolla HCG-värdena :)

På fredag har jag återbesök för att ta ett nytt grav.test. För en vecka sedan ville jag inte alls va gravid, men nu känns det bara SÅ häftigt och helt rätt... :)

Jag har ALDRIG oroat mig för någonting såhääär mycket tror jag. Och helt oplanerat... Det är verkligen en helt ny värld, och tänk att OM det ligger en liten och växer där inne, så är det ytterligare 8 månader av oro... 

Och TACK igen för svaret! Glad

Svar på tråden Hur ser missfall ut i vecka 4????