• Henriks wife

Värmland/karlstad med omnejd del 5

Tack seafree Bara två timmar kvar *hujja*

• Henriks wife

Ville berätta att allt gick bra i dag, vi ska gå vidare med sprutor, men det blir först i början på April troligtvis eftersom det ska vara i nästa menscykel och jag får inte äta provera än för att få igång mensen, läkaren ville att jag skulle ta prog-prover först den 12:e.
    Fick lära mig hur sprutorna fungerar och hur jag ska ta dem Läskigt, men det gick tillslut

Vi fick ett stort förtroende för dem i Örebro och hon trodde att jag inom 3 mån skulle bli gravid...känns skönt....och kan nu äntligen slappna av, jag vet att jag är i goda händer och de kommer hålla reda på allt åt mig

• Henriks wife

Seafree: Hur har det gått för dig tjejen?

Och skulle inte några testa här inne i dag???????

• Henriks wife

Grattis Ofir och babar.....va kul

• Henriks wife

För mig har det oxå bara varit kolla om det finns några, men de har oxå mätt dem och sedan in på dag 20 och 22 för att kolla blodprov.
    Ofir har alldeles rätt i siffrorna mellan 20-90

• Henriks wife

Tassar in och medelar att jag denna månad har haft min första ÄL

• Henriks wife

Tassar in för att tala om att jag lever, men det är knappt är så jäkla depp

Japp, jag åt pergo...det gav inte resultat och jag äter min sista provera tablett i morgon för mens.....sen hoppas jag på att den ska komma snart för att kunna börja med sprutorna....

• Henriks wife
    Aurora: Nu inväntar jag mens med hjälp av pergon och sen ska jag få börja spruta, men inte inför IVF utan bara för att få ÄL

Ska in på ett VUL en vecka efter första mensdagen och då räknar hon ut när jag ska skuta spruta och när jag ska börja med nästa spruta för att ägget ska lossa.
  • Henriks wife
    Aurora: Nä man har rätt att känna som du gör, inge fel med det. Själv hoppas man på tvillingar , men vi tar vad vi får.....
  • Henriks wife

Visste väl att listan fanns, men den satt långt bak *s*

Väntar på behandling:
    Bebisnoja 25 år
    Kråkspark, 29, IVF-start 12 mars

Pergotime:
    Aurora Adine, 27 år. Tredje kuren, ett MA.

Sprayare:

Sprutare: Henriks Wife, 28 år Puregon 1:a kuren 50 IE /16/4 VUL 23/4

Ruvare:

Gravida:
    Ofir1, 20 år, 4:e kuren pergo, BF 11/11 -07.
    Babar, 33 år, 2:IVF/ICSI, spraystart 14/1, sprutstart 1/2, ÄP 13/2, ET 19/2, testdag 3/3, VUL 23/3, BF 5/11

Ej gravid:
    Cyndee, 39 år, 1:a IVF/ICSI (nytt försök aug 07)
    Luthien, 1:a IVF/ICSI

Väntar på FET:

Uppehåll:
    Seafree, 28årMan tar sig dit man vill med de rätta hjälpmedelen!
    Freida, 25 år (2 IVF/ICSI misslyckade)

• Henriks wife

Ja nu är jag i gång, det är lite otäckt så här i början, men det går bra. I kväll ska jag ta sprutan för första gången när Henrik inte är med och på jobbet *hujja* *ler*

Hoppas på bra resyltat för dig Aurora på Måndag

• Henriks wife
    Auroa: Japp, hoppas det hjälper med en viktnedgång och fortsatt pergo, håller tummar och tår

Här har det inte heller gått så bra, visade sig att jag var full i cystor så det var bara att avbryta kuren och återbesök den 10/5....troligtvis får jag en spruta då för att kicka i gång mensen

Känns tufft att avbryta, men, men känns skönt att läkarna vill hinna med en kur till innan somaruppehållet
Svar på tråden Värmland/karlstad med omnejd del 5