Thursday skrev 2007-02-06 14:36:07 följande:
Varför tycker du så illa om det?Jag kan förstå om du t.ex. blir så störd i ditt arbete att du måste jobba över, men annars kan man väl tycka att det är lite roligt att folk ärglada och har en gemenskap?
Neej, förlåt mig, missförstå mig rätt. Jag tycker inte sååå illa om det. Men jag förstår inte varför vissa saker är accepterade. Och andra inte. Såklart det är kul med gemenskap, absolut, men inte kan man väl komma och tvinga på andra att kolla på sport och kalla det för att umgås, bara för att vissa gillar det? Det är ju att "tvinga" på någon nåt. Enligt mig iaf. Jag skulle då alltså lika gärna slänga upp en liten tv på jobbet och sätta på Prison Break och skruva upp volymen. Tror du allvarligt att det skulle vara lika accepterat? Obs, jag menar inget illa, men det är en rätt kul fråga så jag är nyfiken på hur andra tänker. :)
mamyleine skrev 2007-02-06 14:37:13 följande:
Ja , det är ju okej att springa ut 5 min varje haltimma för man är rökare året om så då kan minnsan ½ timme för att kolla på sport varannat (eller är det vart fjärde) finnas som en extra rast. ~ Alla kan göra fel utom jag ~
Hehe, jag viiiisste att den parallellen skulle komma att dras här.