-
Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
-
Svar på tråden Är det snyggt med en vältränad kropp på kvinnor?
-
Men allvarligt. Har de så fula kroppar då... Kajsa Bergkvist, Carolina Klüft, Anja Persson, Therese Alshammar för att bara nämna några?
-
Jag tycker det är snyggt att vara fit, alltså fast röv, sexiga ben, platt mage med aning till muskler, väldefinierade armar och ryggen är grymt sexig om den är vältränad. Det är vad jag siktar på men att vara bodybuilder är inte snyggt, eller när någon tränat fel så att man ser tjock ut istället nee slank och lagom muskulös det är snyggast.
-
Nja, jag vet inte det jag. Självklart finns det vissa som passar i det, men i det stora hela så tycker jag att det är finast med tjejer som har långa, istället för korta och biffiga muckler
-
Nja, inte vätränad typ biffig, det tycker jag personligen inte är snyggt. Däremot gillar jag när man är så smal att musklerna syns.
-
Skitsnyggt!! Gillar inte bodybuilders, men fitnesstjejer har grymma kroppar!!
-
Jag håller med dig. Folk verkar förknippa muskler som syns med bodybuildartjejer, men det är ju en helt annan sak.glasbubblan skrev 2007-02-03 13:23:23 följande:Men allvarligt. Har de så fula kroppar då... Kajsa Bergkvist, Carolina Klüft, Anja Persson, Therese Alshammar för att bara nämna några?
-
I lagom mängd.. Gillar inte srora muskler som bodybuilders etc men annars kan det ju se bra ut.
-
Så intressant att många förtydligar att kvinnor med muskler kan vara snyggt men att det inte får vara i klass med en body builder. Jag är uppriktigt nyfiken, varför är det så? Alltså, jag ifrågasätter inte er uppfattning om body builders utan varför ni valde att förklara att en body builders utseende inte faller er i smaken.
-
Jag tycker inte att det oavsett om bodybuildern är man eller kvinna. Men när en tjej har sådana muskler så ser det otroligt okvinnligt ut. Och så fort jag ser en så blinkar det en stor neonskylt i pannan på henne/honom där det står Steroider. Men det kanske är mina egna fördomar
-
Njae, både och!
Magrutor går bort! däremot välformade armar och lår är grymt snyggt! MEN ingen överdrift då! -
Älskar om kvinnor har stora muskler och magrutor.
-
Ja det är sjukt sexigt, ju större och starkare desto hetare 👍
-
Det är inte snyggt med framträdande muskler. Idrottstjejer är inte heta.
-
Gillar ej vältränade utan pinnsmala kroppar är det vackraste som finns😍