• Walding

äggdonation

vet inte om jag placerat inlägget rätt

Har funderat på äggdonation men vet inte vart jag ska vända mig.. vet ju inget om det... är det någon som vet hur man går till väga.. bor i gbg trakten...

• Svar på tråden äggdonation
  • Misty

Hej Walding!

Om du går in under forumet "Äggdonation" här till vänster så finns det många inlägg om just äggdonation och där kan du hitta mycket information.

I Sverige får äggdonation bara ske på något av universitetssjukhusen. Skickar med en länk där du hittar kontaktinformation till alla de sjukhusen:

www.villhabarn.com/aggsve.html

Lycka till!

Kram Misty

• Fiaflopp

Hej hej,vill först ge dig tusen rosor för dina tankar...

du kan gå in på www.hs.se  och klicka dig vidare till fertilitetsenheten,där står det en del om hur det funkar,vet inte hur det är med salgrenska,om dom gör ÄD eller inte men annars kan du ringa din kvinnoklinik eller ivf kliniken på salgrenska,dom vet!

Än en gång ger jag dig rosor för dina tankar,om ni bara visste vad ni gör för oss som väntar,kämpar och längtar så...

• Walding

Har kollat lite och ska ringa på tisdag då hade dom teletid på salgrenska.... har pratat med min sambo lite om det o det verkar som om han ska donera sperma med... va lite orolig att han skulle vara negativ till att jag ville detta..

• Fiaflopp

Ni är två små änglar,tala om det för din sambo också...

Om man bara kunde förklara hur det känns för oss som behöver så skulle det vara enklare, men det GÅR inte för det finns inte så starka ord.

• Walding

tack det känns skönt att veta att det är upskattat... tycker att alla människor ska få uppleva känslan av att ha egna barn.. det e underbart...

• jar

Hej...jag skulle vilja ha hjälp...då jag efter tre IVF försök sitter som jag sitter nu...utan barn med tre missfall.
    ingen anar hur jag har det nu...livet är väldigt tungt och inte kan fortsätt apå det sättet....
    är decperat efter en ängel som kan hjälpa mig med att donera ägg till mig....jag håller på med att skaffabarn i ca fyra år...nu orkar jag inte mer.... snälla hjälp mig
    du kan kontakta mig geneom denna sida.....
    jag bor i gbg...

Svar på tråden äggdonation