• jessy71

svårt att bli gravid efter titthålsoperationer??

Har du tagit bort någon äggledare efter utomkvedes eller? Jag har också hört ryktet om att det kan hända oftare för någon som redan haft det. Har själv haft 1 men då tog man bort den dåliga äggledaren, vilket snarare borde underlätta kan tyckas, men visst är jag orolig. Vill inte ha det mer gånger...
    Kram och lycka till iaf. Man får bara kämpa vidare, men försöka uppskatta livet som det är också emellanåt. Det är så lätt att glömma ibland! Jessy

• jessy71

Hej BEJA! STort stort grattis till er! Va roligt att höra ....Känns som att man ändå hoppas och tror, men blir så nedslagen hela tiden. Men jag vet ju att det skall gå och att man inte skall stressa sig själv. Då blir det säkert bara sämre förutsättningar. Verkligen stort grattis och lycka till med allt! /kram Jessy

• jessy71

hörrni tjejor, som varit med om X? Jag har ju tagit bort en äggledare och undrar därför om jag inte får befruktningsbara ägg varannan månad? Alltså, kan man bli gravid (chansen finns) om man bara har en äggledare men två äggstockar? INgen på hela jorden verkar veta hur detta fungerar. Jag är så less på att fråga och inga svar lixom. Hör gärna av er om ni vet något. Jag provar med CB, ÄL test, men inget resultat på den normala dagen lixom, därför blir jag ju orolig att behöva vänta ytterligare 1 månad typ. Herrre guuud - hjälp mig någon!/kram jessy

Svar på tråden svårt att bli gravid efter titthålsoperationer??