Tråd för oss rökare
Ja typ..... Jobbigt med såna.... Eller ja.. inte för att man tar åt sig speciellt mkt iaf!
Ja typ..... Jobbigt med såna.... Eller ja.. inte för att man tar åt sig speciellt mkt iaf!
*Mysan31: Grattis till tösen! Önskar er all lycka i framtiden!!
*Sannovitch: Ja det är rätt komiskt att de bara ORKAR!!! Står ju att vi inte nill ha viktigpettrar här inne....
*Micaela: Hejhej!! Klart att vi vill veta vad det är för nån som är inneboende hos dig!! Tihi Kram
*Micaela: Grattis till tösen som bor i dig!!
Jättefint namn!
En mkt skön o trevlig vår dag har det varit. Så underbart att man kan vara ute o dessutom röka ute =)
* superasstess: Tyvärr är du inte den enda som röker inne fast vi har hållt oss till köksfläkten.
*trasslig: Ja jag säger som * ebbaochannasmamma: Du är medveten om att detta är en tråd för oss rökare o att du är ensam med vargar....
Tycker det är bra med en sån här tråd där vi rökare kan få prata med andra o stötta varann....
Nåt fel i det eller fler som tycker som jag?
* ebbaochannasmamma: Tihi... inte så länge tills en annan oxå gör det.
Tar en cigg (eller fler) imorrn o tänker på dig!!
Grattis i förskott!!
* ebbaochannasmamma: Grattis på din dag idag!! Tog mig en cigg i solen o tänkte på dig!!
Ja man har sj varit kärring i snart 7 år. Inte känns det lättare/bättre när man närmar sig 30 heller!!
Usch.... bara 3 år dit!!
Nej nu ska jag ut i solen o gotta mig. Ta en kaffe o en cigg o bara njuta.
Kanske får ta en runda med hundarna oxå.....
Ha det gött allihopa! Kram på er!
Oj vad denna tråden har omkastats sen man va inne här igår......
Står ju i ts att: OBS inga viktigpettrar göre sig besvär, vi vet att man inte ska röka!
Gå till en annan tråd o gnäll ist. Vi här inne VET att man inte SKA röka o vi försöker göra nåt åt det.
Sköt ni ert så sköter vi vårt!!
* Beckah82: Men hallå!!
Du har redan kört din "reklam" för alla de där trådarna innan. Du kan sluta med det nu....
Vågar DU sluta köra moralkakor??
* Sessan87: Tack för de orden du skrev ett par rader upp!
Ja vi vet att det är farligt o tro mig.... man mår inte bra av att veta det o försöka sluta med det.
Man mår PISS rent ut sagt......
* mammatillLinnea: Ja man kan börja undra om de har varit beroende av ngt alls o varit tvungna att sluta tvärt. De vet nog inte hur svårt det är....
Ingen av er icke rökare som förstod vad det stod i TS??
Kanske ska ta det en gång till...
OBS inga viktigpettrar göre sig besvär, vi vet att man inte ska röka!
Vad är det då ni håller på med??
* LyckaJones o FannyJakobochJulius: Man kan ju inte annat än rista på huvudet.
Har ni någonsin gjort nåt som ni vet är fel/inte bra??
Har ni sen blivit trakaserade för det??
*ALLA:Vi rökare vill för en gångs skull ha en tråd där vi inte vill ha in en massa icke rökare mm som bara gnäller.
Är det för mkt begärt eller??
Tack Majspuree!!
Har försökt få en del att fatta fast det verkar lönlöst....
Verkar som om det inte är vi rökare som det är fel på utan det är de som har för stort avstånd mellan målstolparna.
* LISALISA:Nej det är verkligen inte det lättaste att bara lägga dem. Men verkar inte som alla förstår det. Kan ju inte ha varit beroende av ngt....
* LyckaJones: Ta reda på fakta innan man biter...... Lättast så kanske.
*lövet: Tack för tipset om virkningen. Man kanske skulle ta o virka/sticka lite till bebben. Koftor, filtar mm... kanske tom nåt mjukdjur.
Då har man kanske lite mer att göra.
Fast i dags läget mår jag inte så toppen psykiskt så då får ciggen höra en hel del......
* LISALISA: Ja det hoppas jag oxå verkligen.
Tack....
Kram
*Madelene87: Grattis till dig!