Inlägg från: Thinner |Visa alla inlägg
  • Thinner

Tråd för oss rökare

Får man hänga här även fast man är FD rökare?
    Slutade tvärt när jag blev gravid med vår son, nu ammar jag inte längre och skulle kunna ta mig en cigg om jag vill men försöker verkligen låta bli. Men GUD va det suger i mig när man kan dricka vin & öl igen *suckar*

I´m Not Afraid Of Dying, But I Am Afraid Of Losing You
  • Thinner

När man skafar barn får man utstå mkt från alla håll, jag är superglad at jag lyckades sluta röka & att jag även inte börja igen men istället blir jag ifrågasatt varför jag slutat amma, har även fått kommentarer om att jag inte fött barn "på riktigt" bara för jag blev förlöst med urakut k-snitt. Så man får alltid ta skit oavsett om man rökar eller inte, när man blir mamma ska man tydligen tävla med andra mammor *idiotiskt*

• Thinner
    Ebbaochannasmamma, aha spännande Hänger gärna på! I helgen var mitt röksug ÖVERJÄVLIGT Hade goda vänner på middag & drack jättegot rödvin, hade SÅ lätt kunnat gå ut på balkongen och tatt ett bloss.....
  • Thinner
    ebbaochannasmamma skrev 2007-04-03 11:26:59 följande:
    men gå ut o ta ett bloss då. :D man ska inte skämmas för man röker, vill man inte så kommer man inte sluta. jag tex säger att jag vill men jag vet innerst inne att jag inte vill :D
    Jag vill verkligen inte börja igen! Men grejjen är den att soget kommit tillbaka för jag slutade inte för min egen skull utan för jag blev gravid, jag hade inte slutat röka om jag inte blivit med Hannes.
  • Thinner
    ebbaochannasmamma skrev 2007-04-03 11:29:30 följande:
    jaha du har slutat =)=) ja ja men då är de väl bara att hålla igen =)=)
    Inte så lätt Varje gång numera när jag är och handlar så tittar jag lååååååångt efter ciggpaketen och minns hur en Camel smakadeRäcka ut tungan
  • Thinner
    ebbaochannasmamma skrev 2007-04-03 11:32:21 följande:
    hehe, det är just därför man ska sluta flr sig själv o inte för nån annan annars kommer man bara gå o tråna =)=)
    Ja & risken att börja igen när det inte finns några hinder längre är STOR. Men jag skulle aldrig kunna tänka mig att börja att varje dag röka utan möjligtvis ta nån på fest då i sånna fall men helt vil jag låta bli helt om det går Men nu kommer sommaren och grilling utomhus och goda viner, då passar ett bloss in eller hur?
  • Thinner
    ebbaochannasmamma skrev 2007-04-03 11:43:40 följande:
    självklart om du frågar mig så passar bloss in =)=) men alla vet också att fest röka om slutat kommer leda till att man börjar på riktigt igen, men vad kan man göra =)=) tihi
    Inte mkt, den lille Jäveln är en envis en
Svar på tråden Tråd för oss rökare