Inlägg från: Modesty2000 |Visa alla inlägg
  • Modesty2000

Tråd för oss rökare

Jag slutade röka för 2,5 år sedan men har sedan nåt år tillbaka fastnat i vattenpipeträsket... slutade röka vattenpipa under några månader för jag mådde så illa men nu är jag där igen...sitter och boffar och räknar värkar just nu...

Det som har varit så underligt är att jag trots att jag är sååå lycklig över att ha blivit av med cigaretterna nu under graviditeten varit sjuuuukt röksugen! Jag har drömt om Marlboro light på nätterna och tiggt och bett min karl om att jag ska få börja röka när jag fött barn (vilket jag ju naturligtvis inte får)...så jag har ALL sympati för er som inte klarar av att lägga av med ciggen!

Ett tips är iaf att börja med vattenpipa...om det är bättre eller sämre vet jag inte men man tar ju inte direkt med sig pipan till ICA MAXI för en sista boff innan man ska in och storhandla :D!

• Modesty2000

Vill bara tillägga att jag haft en soft BM som inte pikat mig...hon bara sa att vi skulle hålla lite extra koll på tillväxtkurvan....och den har jag följt som en klocka!

• Modesty2000

Vattenpipor finns i varenda förortsbutik som säljer utländsk mat osv...får premiärpipa köptes i Egypten då vi iofs båda var rökare av vanliga cigaretter fortfarande men vi är nu inne på jag vet inte vilken i ordningen...

Svar på tråden Tråd för oss rökare