Inlägg från: Sannovitch |Visa alla inlägg
  • Sannovitch

Tråd för oss rökare

Kikar in.. snart bingen här men blev fast i denna tråden.. är en riktig moralkärring :) men inte om rökning..

Anser de är upp till var o en.. ingen annan som kan bestämma ang era beslut...

Har en dotter på 4 månader o inte f-n mår hon dåligt.. äter bra,sover kanon, pigg o glad tjeja!!

Nä jag säger då de.. vissa kan vara riktigt elaka här inne på FL...

• Sannovitch

Lugnt.. :) ja eftersom min dotter vägde 2640 gram o 46 cm lång så har jag fått höra var o varannan dag att de är pga av min rökning, men de lyssnar jag inte på längre för de börjar bli lite väl tjattigt.. de kan vara o de kan itne vara, ingen som vet.. har tagit de med förlossningen när hon kom,samt på bvc och min barnmorska o dom säger samma sak.. de vet man inte..
    kan tillägga att både jag o min sambo var små när vi föddes.. men de vill ingen lyssna på..

nu blir de sängen här.. lång dag imorgon igen.. o man blir så trött av allt promenixande ute i de fina vårvädret hela dagarna :)

Natti natt!!

• Sannovitch

Precis.. nä nu skriker bingen högt.. väcker snart lill tjejen..

Kikar in en runda imorgon med morgon kaffet :)

Natti natti (igen) :)

• Sannovitch

Godmorgon eller ja godförmiddag kanske! :)

Nova som som en stock o jag har itne ens börjat med ngt.. fastnade här..

Vill oxå veta hur de gick för micaela :)

Annars sovit gott.. ?!

Nu blir de snart duschen här sen sak vi ut.. :) så underbart väder ju..

• Sannovitch

Grattis micaela.. vilket fint namn :) har en tös på 4 månader snart som oxå heter de..

Nu ska jag lägga mig i ett bad.. :) *gött*

• Sannovitch

Godmorgon godmorgon.. här är de lika fint.. drog oss länge idag :) så nu blir de snart ut efter frukost..

Skånetrakterna har lovar 15-16 grader varmt idag med :) gött!!

Svar på tråden Tråd för oss rökare