Tråd för oss rökare
En till rökare här.... Väntar mitt fjärde barn nu. Rökte inte med 2 första men nu....Fy mig!!!
En till rökare här.... Väntar mitt fjärde barn nu. Rökte inte med 2 första men nu....Fy mig!!!
Ho ho ho ho vart har alla tagit vägen???
Ho ho ho ho vart har alla tagit vägen???
Ja de gör man tyvärr!! Men men bebbe värkar må bra endå!
Är i v 34 (33+2) idag o min slemmis gick igår i omgångar! Verkar vara lungt en så länge o den va inte blodblandad så jag hoppas den stannar iaf 2 veckor till. Slipper man neo.... Hur går det för dig???
Vilmutt: Ja de hoppas jag oxå. Vid min förra grav då kom det inte så här mkt slempropp!! Hmmm Hoppas den återbildas. Vi får se. De har nu gått 1½ dygn sen den släppte. Det kommer pytte lite då och då nu.
Visst e de härligt när dom lever rövare i magen!! Mmmmmm
Hej Julia1999
Hur gick ul???
Härligt Julia!!! Finns inget mer spännande en ul. Fast att jag väntar fjärde barnet så va de som första !!!
cinderella inget o ha dåligt samvete över! Du är ju SUPER duktig... Själv har jag det som vilmut.... Men men bebben sparkar o har sig.
Cinderella: Det är ju jätte duktigt!!! 1 cigg! Duktig du är
Hej allihop!
Ett tag sen jag skrev i denna tråd. Jag fick en tös den 14/3 fullt frisk! Hon kom bf -10 vägde 3120g o va 47 lång. Nu 14 dar exakt idag väger hon nästan 4 kg!
Tack så mkt!!
Min har kommit kan jag äntligen skriva hihi rökte ungefär som vilmutt o röker så fortfarande :-/ men men hon mår bara prima o alla värden va bra när hon föddes!
Opps! Här va de visst nån som inte förstog vad TS skrivit men men. Finns alltid människor som måste avreagera sig nånstans.
Hur är det med er?? Inga bebisar som kommit?? Min lilla tös blir hela 3 veckor idag!! :-O Tiden går så fort. Ökat i vikt som hon ska o längden oxå. Min 1 åring håller på att få dom lite större tänderna nu så han har feber o är lett snuvig :-/ Äldsta killarna sitter bara o väntar på sitt påsklov! Hahaha Kommer man ihåg att man själv gjorde!! Att det har gått 17 år sen man sluta skolan..... hihihi :-O