Inlägg från: julia1999 |Visa alla inlägg
  • julia1999

Tråd för oss rökare

Hej på er!
    Vad skönt att hitta er... Jag röker... får alla möjliga påhopp från min omgivning, speciellt kollegor. Jag som var så stolt över att jag halverat konsumtionen av ciggisar. Det är det ingen som tänker på. Nu när jag dragit ner till 10 /dag så kretsar många tankar kring rökningen. "När får jag röka nästa gång?" helt sjukt... Ändå går det bättre på jobbet, det är så mycket att göra hela tiden. Värst är det när jag är ledig och är hemma hela dagen. Jag har provat nikotinfritt snus - släng dig i väggen!!! Jag väntar mitt andra barn, rökte med mitt första oxå. Och hon var "normalstor" ; 3690g och 51 cm. Jag måste säga att min bm är toppen, hon har inte gett mig några kängor för rökningen utan hon bara peppar mig.
    Kram alla!

• julia1999

Idag har jag rökt 6 cigg....

• julia1999

Min syster sa nåt bra som hag även läst här på tråden. Stressen som det innebär att sluta röka med abstinens, ångest, humörsvängningar etc kan faktiskt vara värre för bebbe än vad ciggisen är. Det är ju ingen ursäkt, jag vet. Men när man nu försöker trappa ner och man inte rökt på flera timmar och hjärtklappningen sätter igång och ångesten ramlar över en finns det bara en lösning för mig. Just det; ett bloss!
    Men vi kämpar på eller hur
    Kram

• julia1999

Min syster sa nåt bra som hag även läst här på tråden. Stressen som det innebär att sluta röka med abstinens, ångest, humörsvängningar etc kan faktiskt vara värre för bebbe än vad ciggisen är. Det är ju ingen ursäkt, jag vet. Men när man nu försöker trappa ner och man inte rökt på flera timmar och hjärtklappningen sätter igång och ångesten ramlar över en finns det bara en lösning för mig. Just det; ett bloss!
    Kram

• julia1999

Kram

• julia1999

Kram

• julia1999

ja där ser ni hur det kan bli när det dyker upp "error"

• julia1999

Hej rökisar!
    U-ljud idag, 1v försenat pga magsjuka, så idag får vi se om allt är bra trots cigg. Liv i magen är det i varje fall. Varför alltid sparkar mot urimblåsan....

• julia1999

Allt var som det skulle. Följer alla kurvor. BF är nu 23 juli. Bebben spralla en hel del och det var så mysigt att se. Kram alla!!

• julia1999

Cinderella:
    Bra gjort tycker jag! Själv är det ca en ½ paket här fortfarande. Och Vilmutt; du var ju på ul och allt var bra eller hur? Vi här vet hur det är!!

Svar på tråden Tråd för oss rökare