• Cerrgweni

Seriös och bra e-mail!?

Hej!

Jag undrar om någon har bra tips på nån bra mail som man kan ha.. Alltså inte hotmail.com efter @.. Jag vill ha en mailadress som jag kan ha när jag söker jobb och skriver seriösa mail osv..
    Jag har hotmail-adresser redan, men det känns lite flum att ha det..

Hade en jättebra i skolan. Men den slutar gälla snart så vill skaffa en ny..

Hänger ni på vad jag menar..

/Maria!

• Svar på tråden Seriös och bra e-mail!?
  • Lilla Sofie

Är inte telia seriöst... hmm... man har i stort sett samma adress som anställda på telia när man har den :)

Med bredband från Telia följer ju flera adresser. 5 eller liknande. Vad är det då du vill ha? om inget av dessa förslag passar?

• Felicia6

jag tycker att gmail absolut inte ger ett oseriöst intryck iaf, det har funkat perfekt för mig och jag håller med andra här om att det viktiga är vad som står FÖRE @..

jag har förnamn.efternamn@gmail.com

• Diwa

man måste  ha inbjudan (dvs en som har gmail måste få en epostadress att skicka inbjudan till)

ett skydd för då kan inte robotar sno adresser eller nåt

I'm a Bitch, I'm a Mother, I'm A Child and much Other *asg*
  • Felicia6
    Cerrgweni skrev 2007-01-24 15:49:58 följande:
    Tack för alla svar! Har nu varit och kollat lite efter gmail... men hur registrerar man sig? Får bara upp massa dokument om att man typ måste ha fått en sån inbjudan...eller är det jag som är trög? ;)
    man måste bli inbjuden av någon annan för att få det
  • lindac77

Jag tror jag har 50 gmail-inbjudningar eller nåt, så om nån vill ha får ni tjoa till!

• Cerrgweni

Ah.. okej.. Hms.. någon som har lust att bjuda in mig..? *ler*

Jo..ni har väl rätt...det viktigaste är ju det som står före @.. Men jag tycker nog att det som kommer eftråt oxå är ganska viktigt!!
    Men alla tycker vi olika.. :)

• Diwa
    Cerrgweni skrev 2007-01-24 15:56:12 följande:
    Ah.. okej.. Hms.. någon som har lust att bjuda in mig..? *ler* Jo..ni har väl rätt...det viktigaste är ju det som står före @.. Men jag tycker nog att det som kommer eftråt oxå är ganska viktigt!!Men alla tycker vi olika.. :)
    skrev i din gb

inga länkningar i forumet
    I'm a Bitch, I'm a Mother, I'm A Child and much Other *asg*
  • Felicia6
    Cerrgweni skrev 2007-01-24 15:56:12 följande:
    Ah.. okej.. Hms.. någon som har lust att bjuda in mig..? *ler* Jo..ni har väl rätt...det viktigaste är ju det som står före @.. Men jag tycker nog att det som kommer eftråt oxå är ganska viktigt!!Men alla tycker vi olika.. :)
    Får jag din mailadress du har nu så kan jag bjuda in dig
Svar på tråden Seriös och bra e-mail!?