Inlägg från: Gnagarn |Visa alla inlägg
  • Gnagarn

FFS!?!

Ha ha ha ha..jag skrattar mest åt kvinnan i fråga och ifrågasätter mest hennes mediautrymme. Hur korkade får journalister egentligen vara som låter henne komma till tals.

Med forskning (undersökningar) kan man egentligen påvisa allt om man bara letar efter just de tecknen som behövs. Det vet de flesta som läst vetenskapsmetodik.

Finns tusentals godkända vetenskapliga undersökningar som påvisar saker som folk bara skrattar åt. Som exempel kan jag ta den i ISA som visade att barns tänder blev bättre av att borstas med Coca-Cola. Den studien gick rent vetenskapligt inte att fälla för den var helt korrekt utförd.

Denna klimakteriekvinnas bizzara undersökning är säkert helt korrekt utförd den med och därför godkänd.

Gör som jag och min fru kära forum vänner; skratta åt eländet istället!

• Gnagarn

-> Nope...stod om den i Metro för många år sedan.

Poängen är att man kan nästan bevisa att jorden är platt om man bara vill. All vetenskap skall tas med en hel vagnslass med salt!

Ex kan vara den gamla klassikern när föreläsaren frågar audiatoriet: "De av er män här i salen som har slutat misshandla era fruar räcker upp en hand". Dvs man får de svar man frågar efter....

Svar på tråden FFS!?!