• My Little Star

Vilken är den senaste filmen du tittat på?

Senaste tråden har gått ut så jag tar mig friheten att skapa en ny :)

Vilken är den senaste filmen du har sett?
    Och vad tyckte du om den?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-18 22:27:23:
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m19713380.html

nya tråden!!

• Svar på tråden Vilken är den senaste filmen du tittat på?
  • Euphoric

pippi på de sju haven

tidigare idag

• Dinturiel

Såg Alpha Dog. Tyckte den var riktigt bra, och blev faktiskt postitivt överraskad av justins skådespeleri. Visste ni för övrigt att den filmen refererar till en verklig händelse?

• mia 82

My little eye. Kan inte riktigt bestämma mig för om den var bra eller inte, men lite läskig var den... Slutet var iallafall värdelöst!

• Dino78

Alligator

Haha, sicket skit...men det är ju lite kult över den!

DIF i själ och hjärta
  • PrimaElv

blood diamond!!! bästa filmen som gjorts!!
    My Little Star skrev 2007-01-20 13:53:01 följande:

Senaste tråden har gått ut så jag tar mig friheten att skapa en ny :)Vilken är den senaste filmen du har sett?Och vad tyckte du om den?
  • K som i katt

Linas kvällsbok (i egenskap av biografmedhjälpare, inte på eget initiativ) OK film i sin genre.

Kom du ihåg att mata katten? (W Churchill)
  • supersemlan

Jag såg Hellboy härom kvällen. Den var klart sevärd om man gillar den genren, rolig och spännande, bra karaktärer och bra actionscener.

• Fredrik254

supersemlan: Gillade du Hellboy ska du se samma film som jag såg senast: Pan's Labyrint. Stenhård fantasy för vuxna.

Samma regissör som Hellboy, han har även skrivit manuset. Filmen fick tre Oscars.

• supersemlan

Fredrik: jag har redan sett den, det var nog därför jag plockade upp Hellboy från hyllan i videobutiken.

Om du gillade Pans Labyrint ska du se The devil's backbone - ytterligare en del Toro (eller vad han nu heter)-film. Det är en spökhistoria, rätt lik Pans Labyrint men lite mer skräckig.

Svar på tråden Vilken är den senaste filmen du tittat på?