Vilken är den senaste filmen du tittat på?
vänta på filmer man vill se nej .. det gör man inte .. men vänta på skaplig kvalite .. det får man väl göra lilja .. man sabbar ju filmer om man kollar på cams :(
vänta på filmer man vill se nej .. det gör man inte .. men vänta på skaplig kvalite .. det får man väl göra lilja .. man sabbar ju filmer om man kollar på cams :(
hehehe kollade precis på sample :) gudistuggande kanske man slipper .. men hostande nissar dem är alltid där :D
och ljudet på cams .. det är ju rundgång i varje ord :D
undrar ibland om dem filmar med mobiltelefoner eller vad dem använder :)
vadå en 3d känsla i det när man faktiskt hör hur ljudet studsar runt i lokalen :D ?
personligen så ser jag inget under dvdscr till och med dem är för dåliga ibland :(
well varför inte vänta då .. :) dålig ljud dålig bild .. det är allt man får i cams och det sabbar allt .. starwars 3 var den första och sista filmen jag såg som en dålig rippoff av nån testband .. och då tyckte jag att den var bblläää .. sen för skojs skull så "låna" jag den som dvd-r .. hhmm det var som att se en ny film :)
en sak jag inte förstår .. why why ser man en film som man VET är kass ? www.imdb.com den avslöjar det mesta om filmer .. och en som ligger på 4 points ? .. den duger till hhm toapapper ....
inget under 7 är värd att se .. så varför rekomendera det ...... skäms på dig lilja
föredrar komedier ?
jag garvade halva crank så man kan inte säga att den inte var rolig :)
alpha dog
det var en av dem absolut sämsta filmer jag nånsin har sett ...
night skies
dålig dålig dålig ...... SSSÅÅÅÅÅÅ dålig
vad ??? .. hur kan man klanka ner på crank
klart inte den bästa filmen men jag har aldrig garvat så mycket under en action :)
vad gör du ?
jag kör genom ett köpcentrum snuten är efter mig
hahahaha
Book Of Shadows Blair Witch 2
mästerverk .... en gammal film jag vet .. men den är bara för bra för att vara sant :)
oki .. jag älskar dig
jaså ? .. jag med .. *stog på balkongen och rökte igår*
300
den var hhmm ganska mysko men klart en av dem köttigare filmer :) sevärd :)
An.Inconvenient.Truth
mycket bättre än dem andra dokusar jag har sett på temat
men under filmen så var det en sak som slog mig
jag menar vist nissen har rätt det är skrämande verkighet vi lever i MEN han predikar att vi ska lägga av våra liv .. under tiden man ser klipp hur han cruisar runt i limo och egna yanki bilar som dricker några ton bränsle ..
han sprider budskap på det enda sättet han kan säger han och har gett det talet lungt över tusen gånger runt om hela planeten .. så hur många ton brånsle har inte planen bränt som han använde för att ta sig fram för inte fan har han cyklat till kina hehehe
nä dags att sova :) och sluta förbruka el för idag nästa pass börjar om 4 timmar :)
hehe serenity har fått kass rykte i och med den var baserad på en kass serie
men filmen för sig är riktigt bra :)
har inte han enna foten i graven nu