Inlägg från: Valkyriia |Visa alla inlägg
  • Valkyriia

Vilken är den senaste filmen du tittat på?

Population 436. Nån lite rysare eller vad man ska säga.. Tyckte dock den var seg emellanåt.

Om en stund ska jag dock se på The Deported.. ;P

• Valkyriia

Jag o gubben satte igång "Turistas" i går.. Trodde det skulle vara nån tråkig B-film igen eftersom ingen av oss hört talas om den. inte mer än att den e från slutet av 2006.
    Vi satt chockade hela filmen igen.. så... så... brutal.. :S Stod att den skulle vara drama-rysare.... o ja.. det kan man verkligen säga att det var.. Hua...

• Valkyriia

The Pursuit of Happyness ... GRYMT BRA! :] Både Will Smith och hans son i huvudrollerna. Gav mer efterintryck när man vet att den e baserad på verklig händelse..

• Valkyriia

Känner mej gammalmodig.. Låg och somnade till "Den siste samurajen" i förgår.. :] Bra, men lång.. ;P

• Valkyriia

Jag har sett The Guardian flertalet gånger, e massor med bra.. ;P

Dock den senaste filmen jag såg var Top Gun.. Igår kväll på Tv4Film.. ;)

• Valkyriia

Farce of the pingvuins.. -ASG-
    Om man har sett Happy Feet, så är den här inte barnlämplig, sadistiska pingviner hit o dit.. -asg-

• Valkyriia

Kollade precis på
    "The ugly duckling and me" med lilla kickan,
    Såg på
    The Farce of the pinguins igår.. ;P Skrattade järnet. Var verkligen inte vad jag hade trott.. (Ej för barn) ;P

• Valkyriia

Såg på Crank häromdagen, Hur bra som helst! :]
    såg Leroy & Stitch nu på morgonen :]

• Valkyriia

Grease.. haha.. Men den e så kult nu så man sitter och mimar med alla replikerna..;P
    Lilltösen diggade den, stod och dansade varje gång det blev musik. och eftersom den e lite av musikal så blev det mkt dans här (hon är 11månader) ;)

Idag ska jag dock se på GhostRider.. Om jag orkar hålla mej vaken vill säga.. ;P

• Valkyriia

Hur man blev av med en kille på 10dagar.. ;P Har den sedan tidigare så jag såg inte klart den.. Men den e mysigt romantisk.. ;)
    Somnade sedan till GhostRider. Ska se klart den i dag.
    Nicolas Cage är en favorit här hemma, så det ska bli intressant att se han göra roller man inte är van vid att se han göra.. (Sci-fi o sånt..)

• Valkyriia

celian: De är vrålbra.. Finns väl två stycken om jag inte minns helt fel.. ;)

Såg en stund på "Are We There Yet?" men somnade efter efter ett par minuter. Gubben såg dock klart filmen och tyckte den var överdriven, men kul.

• Valkyriia

AngerManegment. Jag tröttnar aldrig på Jack Nicholsons (stavas det så? ) flin. Han e sååå charmig. Nästan så jag blir sugen på att se "The Shining" :]

Svar på tråden Vilken är den senaste filmen du tittat på?