Inlägg från: Gorgoroth |Visa alla inlägg
  • Gorgoroth

Vilken är den senaste filmen du tittat på?

kollade på A Night At The Museum, Den var ganska okej

• Gorgoroth

Kollade precis på Andra Sidan Häcken. Den var riktigt kul faktiskt.
    Och nu ska vi kolla på Grim Reaper

• Gorgoroth

CherstinBovington
    stog du ut 20 minuer? Jag klarade bara av 10 och undrade vart dom hittat skådespelarna, ljusättningen var katastrof, Effekterna var direkt värdelösa och storyn var bland det nördigaste jag varit med om.
    Jag tror seriöst att jag aldrig sett något så dåligt

• Gorgoroth

Kollade precis på Black Christmas. En remake (ovanligt nuförtiden NOT) på en 70tals slasher film, okej men inte bra

• Gorgoroth

såg Eragon och Borat igår, dom var okej båda två

• Gorgoroth

svartfågel,,,mjo det är ju en 15 åring som skrev boken så lite barnslig är den ju
    Men den var en bra film att kolla på i brist på annat

• Gorgoroth

kollade 30 minuter på Scary Video 5-Boy Eat Girl. Extremt dålig
    Sedan kollade vi på kult filmen Super Mario Brothers

• Gorgoroth

A73H-Då är det dags för dig att kolla på lite Takashi Miiki filmer, det är tarantinos favorit regisör..och där snackar vi totalt övervåld på ett ganska komiskt sätt. Fast vissa av hans filmer kan vissa tolka som äckliga, men det ligger såklart i betraktarens öga

• Gorgoroth

Kollade också på Hannibal Rising. Tyckte den var okej, men inte lika psykologisk som jag hade hoppats på. Tyckte mer det var en hämdfilm som påminde nästan om Kill Bill istället

• Gorgoroth

kollade på Små Mirakel Och Stora med Peter Haber. Den var väldigt speciell, och jag vet inte om den var bra eller inte.
    Men Peter Haber är en väldigt duktig skådis så man vet att hans roll prestation är bra.
    Han spelar uteliggare som ska försöka återförenas med sin ex-fru.
    Och han spelar VÄLDIGT bra

• Gorgoroth

Göta Kanal 2. Den var bättre än vad jag trodde den skulle vara

• Gorgoroth

kollade på Fellini Satyricon. Det var som att titta på en lång feberdröm, det absolut sjukaste jag sett.
    Men den var samtidigt väldigt fachinerande, det är en fransk konstnärsfilm med helt absurda inslag

www.discshop.se/shop/ds_produkt.php&id=33495&lang=se&subsite=movies&&ref=

• Gorgoroth

kikade precis på "Ten Til Noon".
    Mest för att se om morgan freemans son var en bra skådis, och det var han. Filmen var ganska speciell men väldigt coolt uppbyggd

• Gorgoroth

vi kollade på den svenska skräck klassikern "Skuggornas Hus" igår. Riktigt bra

Svar på tråden Vilken är den senaste filmen du tittat på?