Inlägg från: Anonym (ickerökare) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ickerökare)

Äntligen har jag kunnat sluta röka!!! Är i v 30 nu! LÅNGT!!!!

Vill bara skicka en stor kram till TS, så starkt av dig! Som ickerökare förstår jag inte vad det innebär och försöka sluta, och utgår därför från det du skriver som låter fruktansvärt.

Med min bakgrund förstår jag kanske mera ledsens problem och de demoner hon jobbar men, men som vanligt går det inte att jämföra. Vi är alla olika och jobbar alla utifrån våra förutsättningar. Det som är jobbigast för mig är mitt helvete, även om andra "löst problemet på ingen tid alls". Det hjälper inte mig att veta att andra har löst problemet, inte tycker att det är ett probelm, eller har det värre.

Jag tycker istället det är helt fantastiskt att fl finns och det stöd som går att få, tycker TS gjort en oerhörd prestation och är värd allt stöd här, fortsätt att kämpa på mot de du bestämt dig för! Stor kram också till ledsen, kämpa med din ångest och dina demoner, det finns stöd för dig också, dock kanske i annan tråd!

TS fortsätt gärna skriva, vi är många som i dolda är imponerade av dig och följer dina dagar!

Svar på tråden Äntligen har jag kunnat sluta röka!!! Är i v 30 nu! LÅNGT!!!!