• Anonym

Äntligen har jag kunnat sluta röka!!! Är i v 30 nu! LÅNGT!!!!

Du är duktig om du kan sluta. Men läste precis att Anna Whalgren var storrökare i alla hennes 9 graviditeter. Själv rökte jag när jag väntade alla mina 3 barn. De har varit ovanligt stora vid födseln och min äldsta dotter är i dag läkare. Så jag vet inte... Säger inte att det är bra att röka men om det skadar fostret är jag inte säker på. Men för ditt samvete så är det ju bra om du kan sluta. Lycka till!

• Anonym

Håller med anonym ledsen, bra skrivet! det är precis som att ge bebisen ciggaretten i munnen.

Ts Grattis till att du slutat, bättre sent än aldrig.

Kan tillägga att jag själv är gravid och sluta tvärt när jag fick veta. Har varit så röksugen många gånger men tänker på mitt barn före mig själv. Det borde alla göra, säger inte att det är lätt men det går.

• Anonym

Kottarnas mamma: Kan inte du läsa? Jag säger ju Grattis till TS vad mer kan jag säga? Håller även med anonym ledsen och förstår henne. Får man inte det eller? Dra själv!!!

• Anonym

Bättre sent än aldrig. Jätte bra! Kanon. Ta en dag itaget.

• Anonym

Grattis

åh, va duktig du är!!!! själv slutade jag inte förrän i v 34! Minns precis hur genomjävligt det var!!!
    Tyvärr ska jag snart gå igenom det igen, för jag började igen när dottern var ett halvår o amningen var avslutad

Men den här gången ska jag sluta innan ny grav.

Stor kram till dig o hoppas du går ut o köper dig nåt lyxigt nu!!! Det är du värd!!!!

• Anonym
    Kottarnas mamma?????

Är man inte en lika bra mamma då om man har rökat????
  • Anonym

Hej!

Ville bara säga att jag tycker du är jätteduktig!
    Jag fimpade samma dag som jag plussade, den graviditeten slutade tyvärr i MF.. men jag är RÖKFRI! :)

Otroligt skönt!

Va stark nu, ramla inte tillbaka!

Svar på tråden Äntligen har jag kunnat sluta röka!!! Är i v 30 nu! LÅNGT!!!!